ממשק חדש – עריכת ושליחת מסמכים בחתימה ירוקה

השינויים העיקריים בשליחת מסמכים לחתימה בממשק החדש

חשבנו שהגיע הזמן לשדרג את ממשק ניהול ושליחת מסמכים למילוי וחתימה שלכם,
כדי שתהנו מממשק הרבה יותר נוח, אינטואיטיבי ועם יכולות משופרות לניהול המסמכים החשובים לכם

הנה השינויים העיקריים שחשוב להכיר:

  1. השינוי החשוב ביותר – מהיום גוררים את השדה אל המסמך ולא מקליקים על כפתור השדה כמו קודם.
  2. אפשרויות רבות לעריכת שדה לפני השליחה: בחירת גודל השדה, מחיקה קלה, קביעת מאפייני הטקסט המוקלד, ברירת שדה חובה ועוד.
  3. תפריט ניווט צידי, קל וברור. יותר צבעוניות ואייקונים כדי שתוכלו לערוך ולשלוח את המסמך שלכם בקלות.
  4. כל השדות למילוי מוצגים בצורה קלה לניהול, חלוקה ברורה לסוגי שדה שונים, חלוקה לשדות חותם מול שדות מילוי שולח.
  5. עריכת תבניות קלה במיוחד שמאפשרת תיקון ועריכת שדות על התבנית בצורה הרבה יותר קלה ובאופן עצמאי.

סרטון הדרכה לממשק חדש - עריכת ושליחת מסמכים בחתימה ירוקה

כל מה שרציתם לשאול על המעבר לממשק החדש:

האם השינוי הוא גם במקומות נוספים במערכת?

לא – השינוי העיקרי הוא רק בחלק של בחירת וסימון שדות ומיקומי חתימה על המסמך.
נוספו עוד אפשרויות לעריכת תבניות קלה יותר תחת ניהול תבניות – זו התוספת היחידה.
שאר התהליכים כמו ניהול אנשי קשר, תתי משתמשים, הגדרות מנוי וכו' לא עברו כל שינוי.

האם שינוי הממשק משנה את הטפסים והתבניות שכבר הכנתי במנוי

לא.
השינוי תקף לשליחת מסמכים חדשים בלבד, והכנת תבניות בלבד.
כלל המסמכים החתומים והתבניות שכבר הוכנו אינן משתנות או נפגעות כלל

האם יש שינוי בשליחת המסמכים בכל הערוצים ?

לא.
ניתן להמשיך לשלוח את המסמך למילוי פרטים וחתימה במייל, הודעת SMS לנייד או שיתוף בוואטס אפ בדיוק כמו קודם.