אינטגרציה עם מערכת Mybusiness
למה לסבך אם אפשר לעבוד פשוט?
מהי מערכת Mybusiness? למי היא מסייעת ומה ניתן לבצע באמצעותה? מה היתרונות של Mybusiness CRM? מי קהל היעד ומה מיוחד במערכת לניהול לקוחות? כיצד שיתוף הפעולה המושלם בין מערכת חתימה ירוקה לבין מערכת Mybusiness יכול לסייע לארגונים שונים ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים?
הכירו את Mybusiness
כלי הניהול של Mybusiness CRM מבטיחים יתרונות רבים וחשובים לארגונים ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים. מערכת Mybusiness היא ללא ספק מערכת חכמה ומתקדמת טכנולוגית לניהול העסק, ובעזרתה ניתן לייעל את התהליכים השוני בעסק, בדגש על ניהול קשרי לקוחות ושיפור המכירות של הארגון או בית העסק.
כדאי לדעת כי Mybusiness היא אחת מהחברות המובילות בישראל לפיתוח תוכנה ומערכות CRM לניהול קשרי לקוחות, והמערכת של החברה מתאימה בין השאר לניהול מכירות ולמתן שירות איכותי, מקצועי ויעיל יותר. המערכת הושקה בשנת 2005 ומאז היא זוכה להצלחה כבירה בארץ וגם בחו"ל. מערכת ה-CRM של מיי ביזנס נחשבת למוצר הדגל בתחום ניהול קשרי לקוחות, מאחר שזו מערכת מקצועית, מתקדמת, יעילה, פשוטה לתפעול וידידותית לכל המשתמשים, ובנוסף המערכת החכמה כוללת ממשקים בשפה העברית.
התכונות הכלליות של מערכת מיי ביזנס הן:
ניהול קשרי לקוחות – ניהול יעיל וחכם של פרטי הלקוחות ואנשי הקשר לפי תחומים שונים.
שיווק – ניתוב אוטומטי של לידים חמים המתקבלים מערוצים שונים בהתאם למאפייני הפעילות השיווקית של הארגון.
מכירות – המערכת מציעה ממשקים נוחים ויעילים לשיפור המכירות בארגון ולניהול יעיל ואופטימלי של תהליכי המכירה בארגון/עסק.
ניהול מוקד פניות בעסק – ניהול חכם ויעיל של כלל הפניות מכל הערוצים לבית העסק ומעקב אחר הפניות שהתקבלו.
ניהול משימות – המערכת מספקת מענה מקצועי לניהול משימות ופרויקטים בארגון.
הנהלת חשבונות – המערכת כוללת דאשבורד חכם להנהלת חשבונות, לרבות סליקת כרטיסי אשראי ומעקב אחר הכנסות ותקבולים.
למי מסייעת Mybusiness?
מערכת מיי ביזנס נותנת מענה מקצועי למודולים של מכירות, ניהול ושירות לקוחות, זו מערכת CRM מתקדמת וחכמה בענן המסייעת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ולארגונים גדולים ומובילים במשק המקומי ובחו"ל.
באופן כללי, Mybusiness מסייעת לכל עסק או ארגון המעוניין להתייעל, לשפר ביצועים ולספק שירות חכם, יעיל ואיכותי יותר ללקוחותיו. המערכת כוללת מודולים שונים והיא מסייעת בניהול העסק, ניהול מכירות, ניהול קשרי לקוחות וניהול השיווק בבית העסק. המערכת המתקדמת מספקת מענה מושלם לכל צורכי הניהול של ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים, מאחר שהיא כוללת פתרונות מתקדמים שהם מעבר למערכת CRM רגילה.
הכירו את היתרונות שבמערכת
העבודה עם מערכת Mybusiness נועדה בראש ובראשונה למקסם מכירות ולספק שירות מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחות העסק או הארגון.
היתרונות המרכזיים של מיי ביזנס הינם:
פורטל לניהול קשרי לקוחות – המערכת מספקת מענה מקצועי לניהול קשרי לקוחות, כולל ניהול פרטי לקוחות ואנשי קשר, תעדוף פניות, שיוך לידים ופניות לנציגי שיווק ומכירות ועוד.
שיפור תהליכי השיווק והמכירות – המערכת החכמה מציעה תחת קורת גג אחת את כל הכלים המתקדמים שדרושים לניהול תהליכי השיווק והמכירות בארגון, לרבות קליטת לידים המתקבלים מערוצים שונים, חלוקת ושיוך הלידים החמים לאנשי המכירות בארגון, תיאום פגישות, ניהול משימות, כלים מתקדמים לשליחת הצעות מחיר עם חתימה דיגיטלית ועוד.
ניהול ומעקב אחרי הפעילות השוטפת בארגון – המערכת כוללת כלי ניהול חכמים ומותאמים לצורכי הארגון או העסק. הכלים מסייעים לבעל העסק, למנהלים בכירים ולאנשי הכספים בארגון להפיק דוחות ניהוליים שונים, לבצע שאילתות שונות ולקבל תמונת מצב עדכנית ומקיפה בזמן אמת על המתרחש בעסק או בארגון.
טריגרים ואוטומציה – אחד מהיתרונות של המערכת הוא האפשרות לשפר את תהליכי העבודה והמכירות בארגון באמצעות טריגרים שונים וכלי אוטומציה מתקדמים, לדוגמה טריגר לקבלת התראות, שליחת הודעות טקסט או מיילים במועדים שנקבעו מראש וכיוצא בזה. כמו כן, יש אפשרות לבצע אוטומציה למגוון פעולות חוזרות כדי לייעל את העבודה, להגדיל מכירות, לחסוך משאבים ולשפר את שירות הלקוחות.
אבטחת מידע – המערכת החכמה עומדת בתקן ISO27001 לניהול מערכת אבטחת מידע, והשרתים של החברה נמצאים בחווה חדשה ומאובטחת היטב על מנת להבטיח ביצועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
הנהלת חשבונות מובנית במערכת – המערכת כוללת מודול הנהלת חשבונות מובנה, זהו יתרון חשוב לבעלי עסקים ולארגונים, וכך ניתן לנהל במקצועיות וביעילות את המסמכים החשבונאיים השונים ולהפיק בקליק מהיר קבלות וחשבוניות.
אינטגרציות – ניתן לבצע אינטגרציה עם מערכת Mybusiness, זהו יתרון חשוב לארגונים ולעסקים, ובין השאר ניתן לבצע אינטגרציות עם תוכנות צד שלישי, כולל מערכת חתימה ירוקה.
מי קהל היעד של Mybusiness?
קהל היעד של מערכת ה-CRM החכמה של Mybusiness כולל ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים. המערכת מתאימה לכל עסק או ארגון הזקוק למערכת ניהול חכמה המציעה עבורו פתרונות מתקדמים ומקצועיים לניהול קשרי לקוחות, ניהול שיווק ומכירות, הנהלת חשבונות ועוד.
מה מיוחד במערכת Mybusiness?
כלי הניהול המתקדמים של Mybusiness מבטיחים יתרונות רבים לכל עסק וארגון, בשפה העברית. המערכת מציעה דאשבורדים וממשקים בעברית המאפשרים למשתמשים השונים לעבוד בנוחות וביעילות, לשפר ביצועים, לייעל תהליכים בין היתר של מכירות ושיווק, ובנוסף המערכת ממקסמת מכירות ומשפרת משמעותית את שירות הלקוחות.
בנוסף לזאת, המערכת החכמה תומכת באינטגרציות עם מערכות מתקדמות נוספות וכך ניתן לייעל את תהליכי העבודה והניהול בבית העסק, לשפר ביצועים ולמקסם תוצאות. כמו כן, לקוחות יכולים לרכוש מנוי חודשי לאחת מהחבילות המתאימות לצרכי העסק או הארגון, במודל תוכנה כשירות ובעלות משתלמת מאוד.
שיתוף הפעולה המושלם בין מערכת חתימה ירוקה ל- Mybusiness
כדי לייעל את העבודה ולהפיק את המקסימום ממערכת Mybusiness מומלץ לבעלי עסקים ולארגונים לבצע אינטגרציה עם mybusiness לבין מערכת חתימה ירוקה. השילוב המושלם בין שתי המערכות החכמות מבטיח ביצועים מצוינים, שירות לקוחות יעיל ואיכותי יותר, חיסכון בזמן יקר וייעול תהליכי שיווק ומכירות בארגון.
אינטגרציה עם מערכת Mybusiness לבין חתימה ירוקה ממקסמת את שירות הלקוחות של הארגון ומבטיחה שירות חדשני, נוח וחכם יותר, וכך הארגון ממקסם תוצאות ומשפר את המכירות וזוכה ליתרונות חשובים על פני מתחריו.
