אינטגרציה עם מערכת Fireberry
כי בשביל מה יש מערכת נוחה כמו שלנו?
מערכת POWERLINK או בשמה העדכני "Fireberry" היא מערכת מתקדמת ומובילה לניהול קשרי לקוחות, כלומר מערכת CRM המיועדת בין היתר לטפל בלידים, לנהל משימות שונות, לשפר מכירות בעסק ולספק תמונת מצב כללית, מקיפה ומלאה בזמן אמת על ביצועי החברה, תהליכי המכירות, ניהול דאטה, משימות ופרויקטים ועוד.
באמצעות אינטגרציה עם מערכת Fireberry אפשר לקבל שליטה מלאה על הפעילות המתקיימת בחברה או בארגון, ומומלץ בחום לבצע אינטגרציה עם מערכת חתימה ירוקה כדי לעבוד עם מסמכים וטפסים דיגיטליים ומקוונים.
הכירו את Fireberry
מערכת Fireberry הינה מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, לידים, משימות, פרויקטים, דאטה, מידע פנים ארגוני ואוטומציות.
המערכת מסייעת למקבלי ההחלטות ולמנהלי ולאנשי השיווק והמכירות בחברה או בארגון מאחר שהיא מספקת תמונת מצב עדכנית בזמן אמת, על כלל הפעילות בארגון, והמערכת תומכת במגוון אינטגרציות עם מערכות תוכנה ואפליקציות אחרות, כולל אינטגרציה בין מערכת Fireberry לבין חתימה ירוקה.
כדאי לדעת מערכת ה-CRM מציעה לחברות וארגונים מעטפת כלים רחבה וכוללת לניהול לקוחות, שיווק, מכירות, ניהול חשבונות ועוד, והתוכנה במודל תוכנה כשירות הינה מבוססת ענן וניתן להתחבר למערכת מכל מקום שיש בו חיבור זמין לרשת האינטרנט. המערכת ידועה בממשקים הידידותיים שלה ובחוויית המשתמש המתקדמת, היא מתאימה לכל עסק וארגון בכל תחומי העיסוק, וניתן להפיק ממנה תועלת רבה לפעילות העסקית ולהשגת המטרות של החברה.
הכירו את היתרונות שבמערכת
למערכת POWERLINK (Fireberry) יתרונות רבים ומשמעותיים לכל בעלי העסקים ולכל החברות והארגונים. היתרונות העיקריים של מערכת ה-CRM המתקדמת הינם:
- ניהול לידים באמצעות מערכת CRM וליקוט לידים חמים ממגוון ערוצים, כולל קמפיינים במדיות הדיגיטליות השונות.
- ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת מתקדמת וידידותית למשתמש.
- ניהול מוקדי שירות באמצעות תוכנה אחת.
- ניהול הדאטה בחברה באמצעות מערכת BI.
- עוזר AI מתקדם ומובנה בתוכנה.
- אינטגרציות מתקדמות וקלות עם מערכות צד שלישי.
- כלי אוטומציה מובנים במערכת לייעול העבודה ולחיסכון במשאבים.
- סנכרון מושלם בין תהליכי המכירה לבין הנהלת חשבונות.
- כלים אנליטיים מתקדמים לניתוח ביצועי החברה ולהסקת תובנות.
- מחיר אטרקטיבי (מודל תוכנה כשירות בענן).
- אפליקציה זמינה למובייל.
- ניהול אופטימלי של משימות ופרויקטים בארגון.
- הטמעה מהירה בארגון ומוקד תמיכה זמין ללקוחות החברה.
- אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר (עמידה בתקן הבינלאומי לניהול אבטחת מידע ISO 27001).
למי מסייעת Fireberry?
Fireberry מתאימה לכל העסקים, החברות והארגונים, כולל עסקים קטנים ובינוניים (SMB).
מערכת Fireberry מסייעת לחברות בכל תחומי התעשייה ולעסקים וארגונים בכל המגזרים ותחומי העיסוק, לכן היא נחשבת לפתרון מצוין ויקר ערך לארגונים ולחברות בארץ וברחבי העולם.
כמערכת מתקדמת ומובילה לניהול קשרי לקוחות ולניהול צוות מכירות, Fireberry מסייעת לאנשי המכירות והשיווק בארגון, למנהלי שיווק ומכירות, למקבלי ההחלטות בחברה, למוקדי שירות הלקוחות, למנהל משאבי אנוש, לאנשי הכספים בארגון ולמנהלים הבכירים.
הכירו את קהל היעד של Fireberry
קהל היעד של מערכת Fireberry כולל את הלקוחות הפוטנציאליים הבאים:
- בעלי עסקים קטנים ובינוניים בכל תחומי המסחר והעיסוק.
- חברות הייטק, חברות הזנק ובתי תוכנה.
- משרדי פרסום ודיגיטל.
- תעשיינים ויצואנים.
- מוסדות חינוך כמו מכללות ובתי ספר.
- חברות וארגונים מכל המגזרים ובכל תחומי העיסוק.
- חברות נדל"ן ויזמות בנייה, כולל משרדי תיווך וחברות לניהול נכסים.
- מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות.
- חברות וסוכנויות ביטוח.
- חברות לייעוץ פיננסי.
- עמותות שונות.
- ארגוני התנדבות (ניהול מתנדבים וקשרי לקוחות תחת מערכת אחת).
מה מיוחד במערכת Fireberry?
למערכת ה-CRM המתקדמת יש מאפיינים ייחודיים לכן היא נפוצה מאוד בקרב עסקים וחברות. המערכת משפרת ומייעלת את הפעילות בבית העסק, תורמת לחיסכון בכוח אדם ובמשאבים, חוסכת הוצאות, משפרת פלאים את ניהול קשרי הלקוחות, ובנוסף Fireberry מגדילה את היקפי המכירות בעסק ומניבה יותר לידים.
אחד מהמאפיינים הייחודיים של המערכת הוא האפשרות לבצע אינטגרציה עם מערכת Fireberry.
המערכת מתממשקת בקלות ותוך זמן קצר עם שלל מערכות, תוכנות ואפליקציות צד ג', כולל מערכות הפרסום המשוכללות של גוגל ופייסבוק, התממשקות עם מרכזיית ענן, תוכנת הדואר האלקטרוני של GMAIL, OFFICE 365, לינקדאין, וויקס, וורדפרס, פייפאל, רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינטסגרם, מערכות לדיוור ישיר ולדפי נחיתה ועוד.
כמו כן, למערכת Fireberry יש מחולל דוחות נוח ומתקדם המבוסס על כלים אנליטיים לצורך הערכת וניתוח ביצועים, וניתן לבצע ניתוח מעמיק על המכירות, לידים ממקורות שונים, עסקאות, לקוחות ועוד.
המערכת המתקדמת מקלה על אנשי המכירות והשיווק בארגון מאחר שניתן למזג מגוון רחב של ערוצי תקשורת ישירות לתוך הדאטה של המערכת, וכך מחלקות השיווק והמכירה בארגון יכולות לקבל לידים חמים, לנתח את הלידים ולספק שירות יעיל ומהיר ללקוחות, בכל הערוצים.
בתוך כך, חשוב לזכור כי המערכת תומכת באוטומציה וניתן להפוך פעולות ומשימות שכיחות לתהליכים אוטומטיים, בדגש על אוטומציות שיווקיות, וכך החברה משפרת את השירות ללקוחותיה, וניתן להגדיל את מספר הלקוחות המרוצים וליהנות מיתרונות רבים בהשוואה למתחרים.
חשוב להדגיש כי אינטגרציה עם Fireberry מאפשרת להתאים את התוכנה המתקדמת לצורכי הארגון ולתהליכי העבודה והמכירות המתקיימים בו.
שיתוף הפעולה המושלם בין מערכת חתימה ירוקה ל- Fireberry
כדי להפיק את המקסימום מתוכנת ה-CRM כדאי לנצל את היכולות לבצע אינטגרציה עם מערכת Fireberry. כפי שציינו, המערכת מתאימה למגוון אינטגרציות על מערכות ואפליקציות שונות, ומומלץ לבצע אינטגרציה גם עם מערכת חתימה ירוקה.
מערכת חתימה ירוקה מיועדת לעבודה עם מסמכים מקוונים וטפסים דיגיטליים, והיא מאפשרת לארגון שעובד עם מערכת CRM לשלוח טפסים ומסמכים מקוונים ישירות מתוך מערכת ה -CRM שכבר מוטמעת בתהליכי העבודה, היישר לטלפון הנייד של הלקוחות. בכך הלקוחות יכולים למלא שדות ולהוסיף חתימה דיגיטלית, ללא צורך להגיע לבית העסק, בזמן ובמקום הנוח להם ביותר.
כדאי לדעת כי מערכת חתימה ירוקה מאפשרת לבצע בין היתר סבבי חתימות בקלות ובלי לרדוף אחרי העובדים והמנהלים, בארגון או מחוצה לו.
בנוסף לזאת, ניתן ליצור טופס מקוון ומותאם אישית לצורכי העסק או הארגון, למשל חוזה רכישה, הצעות מחיר מפורטות וממותגות, הסכמי עבודה, ייפוי כוח ועוד, וגם למתג את השליחה לצבעי המותג שלכם לחוויה מיתוגית אחידה מול הלקוחות שלכם.
העבודה עם מסמכים וטפסים דיגיטליים מייעלת את העבודה בארגונים, משפרת את שירות הלקוחות, מציבה את העסק בחזית החדשנות הטכנולוגית ומעניקה יתרונות חשובים על פני המתחרים.
