25.02.2024

אינטגרציה עם מערכת Zapier

למה לעבוד קשה אם אפשר לעבוד יעיל?

זאפייר, באנגלית Zapier, היא המערכת הוותיקה והשכיחה ביותר בעולם האוטומציה/ המערכת מסייעת לארגונים ולבתי עסק בארץ ובכל העולם לייעל משמעותית את עבודתם ולהגדיל את כוחם באמצעות חיבור בין מערכות והפיכת משימות לאוטומטיות. חשוב לציין כי אינטגרציה עם מערכת Zapier מאפשרת למשתמשים לייעל משימות חוזרות ולשפר את הפרודוקטיביות באמצעות הפיכת פעולות ותהליכים לאוטומטיים. גם מערכת חתימה ירוקה תומכת בביצוע אינטגרציה עם מערכת Zapier, והחיבור בין שתי המערכות המתקדמות מבטיח יתרונות רבים בעבודה – על כך נרחיב בהמשך המדריך.

 

הכירו את Zapier

זאפייר היא פלטפורמה מתקדמת לאינטגרציה בענן המאפשרת לחבר בין אלפי שירותים שונים, כולל אפליקציות אינטרנט, וזאת ללא כל צורך וידע בתכנות. באמצעות הפלטפורמה ניתן ליצור Zaps, כלומר אוטומציות שתפקידן לחבר בין פעולות שונות המתבצעות באמצעות אפליקציות ושירותים שונים. כך לדוגמה, ניתן ליצור Zap שתפקידו להעביר לידים חמים חדשים מהרשת החברתית פייסבוק ישירות לתוך מערכת המידע במערכת CRM.

 

אינטגרציה עם מערכת Zapier

 

ראוי לציין כי Zapier תומכת באלפי אפליקציות, מערכות ושירותים, לכן היא נחשבת לכלי האוטומציה החזק והמגוון ביותר בשוק, אך יש למערכת מספר מתחרים. המערכת נפוצה מאוד בקרב עסקים וארגונים בארץ ובעולם, והיא מהווה כלי יעיל המאפשר למנהלים ולעובדים בארגונים להתמקד בנושאי הליבה ולייעל את עבודתם.

הפלטפורמה המתקדמת מסייעת לכל סוגי העסקים, גם לעסקים קטנים, להתייעל ולשפר היבטים עסקיים שונים כמו שירות, שיווק ותפעול. כאשר מוסיפים אוטומציות לפעילות השוטפת בעסק או בארגון מאפשרים לעובדים להתמקד בנושאים החשובים ביותר מאחר שהמערכת מבצעת פעולות חוזרות בעצמה, וכך היא למעשה מגדילה את כוח העבודה בארגון, מונעת טעויות אנוש וחוסכת זמן עבודה יקר.

 

למי מסייעת Zapier?

באופן כללי, Zapier מסייעת לעסקים, חברות וארגונים, ומטרתה לחסוך זמן יקר, לייעל תהליכי עבודה וליצור אוטומציות מותאמות אישית, ללא צורך וידע בתכנות. Zapier משמשמת כגשר בין מערכות ושירותים שונים והיא מסייעת ליצור אוטומציות בין היישומים והשירותים השונים באופן גמיש ודינמי.  המערכת מתאימה מאוד למשתמשים הבאים:

עסקים קטנים ובינוניים (SMB) – זאפייר מסייעת מאוד לעסקים קטנים ובינוניים והיא מאפשרת להם לחסוך הרבה כסף באמצעות אוטומציות של משימות חוזרות שונות, לדוגמה שליחת מיילים, תזמון של העלאת פוסטים במדיות החברתיות, מעקב אחד לידים ועוד.

חברות וארגונים – המערכת מסייעת להפיכת פעולות חוזרות לאוטומטיות, היא מתאימה לצרכים של חברות וארגונים ומסייעת להם לייעל את תהליכי העבודה, להגדיל פרודוקטיביות, לגשר בין מערכת ה-CRM לשירותים ויישומי אינטרנט שונים ועוד.

פרילנסרים – המערכת מסייעת גם לפרילנסרים שעובדים עם מספר כלים באופן שוטף, מאחר שהפלטפורמה המתקדמת מאפשר לחבר בין היישומים והכלים השונים, לדוגמה GMAIL, טרלו, דרופבוקס וכד'. פרילנסרים יכולים לחסוך זמן רב, לייעל את עבודתם ולשפר פרודוקטיביות באמצעות עבודה עם זאפייר.

צוותים – המערכת מסייעת לצוותי עבודה ומאפשרת להם לשתף פעולה באופן יעיל ונוח וזאת על ידי יצירת אוטומציות של משימות שונות, לרבות הקצאת משימות, מעקב אחר שלבי התקדמות הפרויקט, שליחת עדכונים לחברי הצוות, ניהול פגישות ועוד.

 

הכירו את היתרונות שבמערכת

למערכת Zapier ישנם יתרונות רבים, ביניהם:

נוחה וידידותית למשתמש – הפלטפורמה מציעה ממשקים נוחים וידידותיים למשתמש. זוהי  מערכת קלה לשימוש ואין צורך בידע תכנות או בידע טכני אחר.

חיבור קל ומהיר בין שירותים ואפליקציות – הפלטפורמה מאפשרת לחבר בקלות ובמהירות בין אלפי שירותים ואפליקציות, בלי להסתבך עם כתיבת קוד.

אוטומציה למשימות חוזרות – האינטגרציה עם Zapier מאפשרת לבצע אוטומציות למגוון רחב של משימות חוזרות בעבודה, וכך העובדים בארגון חוסכים זמן ופריון העבודה שלהם עולה.

זרימת עבודה – האינטגרציה עם מערכת Zapier משפרת את זרימת העבודה ע"י חיבור משימות שונות באפליקציות מגוונות.

חיסכון במשאבים – המערכת מייעלת את תהליכי העבודה וחוסכת משאבים רבים כמו זמן, כוח עבודה, מניעת טעויות אנוש שלאחר מכן יש צורך לתקן \ לשלם עליהן וכד'.

ניהול לידים וקשרי לקוחות – המערכת המתקדמת מסייעת בניהול לידים ומשפרת את הקשר עם לקוחות העסק. בעזרת המערכת ניתן ליצור אוטומציות לשיפור קשרי לקוחות, כלומר לקוחות העסק יכולים לקבל מענה אוטומטי מהיר מיד לאחר הפנייה שלהם, במדיות השונות, והמענה המהיר מרשים את הלקוחות ומשפיע על בחירתם.

 

מי קהל היעד של Zapier?

קהל היעד של Zapier כולל עסקים קטנים ובינוניים, פרילנסרים, חברות, ארגונים, צוותים. בנוסף, המערכת מתאימה במיוחד למנהלי שיווק ומכירות בכל הארגונים, חברות הייטק שבהן עובדים בצוותים, סוכנויות לשיווק דיגיטלי, גופים פיננסיים, בעלי אתרי מכירות (איקומרס) ועוד.

 

דוגמאות לשימוש במערכת זאפייר:

  • שליחת הודעת טקסט או דואר אלקטרוני באופן אוטומטי מיד לאחר שלקוח נרשם באתר.
  • הפקה אוטומטית של חשבונית מס או קבלה לאחר רכישה באתר הלקוח.
  • שליחת מידע ופרטים על פגישה או וובינר, באופן אוטומטי, ללקוח שמילא טופס הרשמה ייעודי.
  • סנכרון עם מערכת ההזמנות ומערכת CRM.
  • איסוף וטיוב נתוני לקוחות ממאגרי המידע במערכות הארגון.

 

מה מיוחד במערכת Zapier?

מה שמייחד את מערכת Zapier מפלטפורמות אחרות לאינטגרציה הוא נוחות וקלות השימוש והתמיכה באלפי אפליקציות ושירותים. המערכת המתקדמת מאפשרת לכל אדם לבצע חיבור מהיר וקל בין אפליקציות שהוא משתמש בהן וליצור אוטומציות בהתאמה אישית לצרכיו הייחודיים.

זאפייר היא ללא ספק כלי מתקדם ורב עוצמה שיכול לסייע לעסקים ולארגונים לייעל את עבודתם, להעלות את פריון ותקופת העבודה, לייעל ולשפר תהליכים ולייצר אוטומציות ללא ידע בתכנות.

 

שיתוף הפעולה המושלם בין מערכת חתימה ירוקה ל- Zapier

השילוב המושלם בין מערכת חתימה ירוקה למערכת Zapier מבטיח למשתמשים יתרונות רבים. באמצעות אינטגרציה עם Zapier ניתן להפוך משימות חוזרות לאוטומטיות ולשלוח טפסים ומסמכים דיגיטליים באופן אוטומטי לחלוטין. החיבור בין שתי המערכות החכמות והמתקדמות מאפשר לעסקים ולחברות ליצור תהליכי אוטומציה לשליחה ולחתימה על מסמכים דיגיטליים וניתן לעיין במסמכים באמצעות המערכות הקיימות בעסק או בארגון.

ניתן להגדיר טריגרים ולבנות תהליכי אוטומציה קלים ופשוטים באמצעות Zapier, ולאחר החיבור עם חתימה ירוקה יש אפשרות לבצע תהליכי אוטומציה שונים, בהתאם לשיטת העבודה בארגון, וניתן לשלוח אוטומטית טפסים דיגיטליים למילוי מרחוק ובכך מייעלים את העבודה, חוסכים משאבים רבים כמו כוח אדם, משפרים את השירות ללקוחות ובנוסף ניתן לבצע סבב חתימות ולשפר תהליכי עבודה פנים ארגוניים.