19.03.2024

מציעים קורסים אינטרנטיים? זה בשבילכם

כך תמקסמו את החוויה

גם המרצים באוניברסיטאות ובמכללות החלו להציע קורסים מקוונים לסטודנטים שלהם. אם אתם מציעים או משווקים קורסים שונים באינטרנט הכתבה הזו נועדה עבורכם, וכדאי גם לכם להכיר את מערכת חתימה ירוקה שיכולה לסייע לכם בנושא ולהקל על תהליכי הרישום, התשלום והפצת חומרי הלימוד.

 

מציעים קורסים אינטרנטיים? כמה דברים שכדאי לדעת

בשנים האחרונות החלו המוסדות להשכלה גבוהה בארץ ובעולם להציע קורסים מקוונים לסטודנטים ולסטודנטיות. המגמה החלה בתקופת הקורונה והמעבר ללימודים היברידיים, ומאז רק תופסת תאוצה.
אם אתם מציעים קורסים אינטרנטיים לסטודנטים כדאי גם לכם לעבוד עם מערכת חתימה ירוקה כדי לאפשר חתימה דיגיטלית על קורסים אונליין ולייעל את הביורוקרטיה ותהליכי הרישום לקורס המקוון.

מעבר למוסדות הלימוד שמציעים כיום מגוון רחב של קורסים דיגיטליים באינטרנט, יש שפע של קורסים חינמיים או בתשלום המשווקים על ידי ענקיות הטכנולוגיה כמו גוגל ומיקרוסופט, ובנוסף ניתן למצוא שלל פרסומים לרישום לקורס אינטרנט בתחומי ידע נרחבים ומגוונים כמו העצמה אישית, מכירות, תזונה, תכנות, בינה מלאכותית, שיווק דיגיטלי, ריפוי עצמי, דת, רפואה הוליסטית ועוד. כדי להצליח עם הקורס האינטרנטי חשוב לעבוד נכון בעולם הדיגיטל, וכדי לייעל את ההרשמה ושיווק הקורס המקוון מומלץ להיעזר ביישומים ותוכנות המאפשרים להוסיף חתימה דיגיטלית מרחוק.

בשורות הבאות נציג בפניכם טיפים שיסייעו לכם לשווק בהצלחה ובקלות את הקורס האינטרנטי שבניתם.

 

קורסים אינטרנטיים

 

כמה חשוב המוניטין שלכם?

יש תחרות גבוהה בתחום הקורסים הדיגיטליים והמקוונים המשווקים בעיקר באמצעות הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש, לכן אם בניתם קורס אחד או יותר וברצונכם לשווק, למכור ולהפיץ אותו בקרב קהלי יעד רלוונטיים, עליכם להקפיד על מוניטין חיובי, הן מבחינת איכות הקורסים והן מבחינת השירות שאתם מציעים. לקוחות פוטנציאליים מחפשים קורסים איכותיים ברשת האינטרנט כדי לרכוש ידע, השכלה ועוד, לכן המוניטין חשוב מאוד כדי להצליח בשיווק הקורסים בדיגיטל, במיוחד כיום כאשר כולם נעזרים בחוכמת ההמונים ומבצעים בדיקות מקיפות לפני הרשמה או רכישת קורס מקוון כזה או אחר.

 

מה תעשו כדי שיבחרו בכם?

יש מגוון אפשרויות ודרכים לשיווק קורס מקוון באינטרנט, ולרוב מסתייעים ברשתות החברתיות ככלי מרכזי להפצת המידע על הקורס ולפילוח קהלי מטרה. כדי להצליח עם הקורס האינטרנטי חייבים להתעלות על המתחרים, וניתן להיעזר בעידן הדיגיטל של היום ניתן למצוא מגוון רחב של קורסים אינטרנטיים, בחינם או בתשלום, ובנוסף לאור השלכות תקופת הקורונה על מוסדות ההשכלה הגבוהה והמעבר ללימודים מרחוק או ללימודים היברידיים, כדאי לשכור שירות המתמחה במכירות ושיווק קורסים, להכין דף נחיתה מעוצב ומרשים עם טופס הרשמה נוח וידידותי, להפיץ מידע על הקורס באמצעות שיווק בדואר האלקטרוני וכו'.

אגב, אחת מהדרכים היעילות ביותר לגרום לקהל היעד לבחור בקורס שלכם היא לנטר ולנתח את חוות הדעת של סטודנטים שכבר השתתפו בקורס שאתם משווקים. זהו מקור ידע עדכני וחשוב המאפשר לכם לשפר את הקורס, לייעל את השירות לנרשמים, להציג המלצות אותנטיות שעושות רושם כביר על אחרים ועוד.

 

ספרו על היתרונות שלכם מול האחרים

כדי לשווק היטב את הקורסים הדיגיטליים והמקוונים חשוב להעביר מסרים שיווקיים מנצחים וקליטים, ויש לספר על היתרונות שיש לכם על אחרים. כך לדוגמה, אתם יכולים להציג את עצמכם כמומחים בעלי שם בתחום מסוים, לספר על הניסיון המקצועי והמעשי שלכם שרלוונטי לקורס, להציג סיפורי הצלחה, ובנוסף חשוב מאוד להציג בפני לקוחות פוטנציאליים חוות דעת וביקורות חיוביות שנכתבו עליכם ועל הקורסים שאתם משווקים.

בתוך כך, כדאי להציע למתעניינים בקורס המקוון אפשרות להוסיף חתימה דיגיטלית על קורסים אונליין. זהו יתרון חשוב ומשמעותי עבור הסטודנטים מאחר שהם יכולים להירשם בנוחות בתהליך דיגיטלי מרחוק, באמצעות הטלפון הנייד שלהם וברמת אבטחה גבוהה מאוד. בנוסף הם יכולים לשלם באינטרנט כדי לרכוש את הקורס ולהשתתף בשיעורים מקוונים, ככל שישנם, ובקליק מהיר לאחר ההרשמה והתשלום הם יכולים לקבל טפסים ומסמכים דיגיטליים הקשורים לקורס עצמו.

 

התאימו את חומר הלימוד לשוק העבודה העדכני

אם אתם משווקים קורסים אינטרנטיים המציעים חומרי לימוד רלוונטיים לשוק העבודה, עליכם להתאים את תכני הלימוד לדרישות המעסיקים ולשינויים הקורים בשוק התעסוקה. התאמת חומרי הלימוד למצב העדכני בשוק העבודה מבטיחה יותר נרשמים ויתרון על המתחרים.

אגב, תפעול הקורס המקוון ותהליך ההרשמה הדיגיטלי יכולים להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים כי אתם נמצאים בחזית הטכנולוגיה ויש לכם יכולות וטכנולוגיות מתקדמות שאין לאחרים, וכך למעשה אתם מקבלים מיתוג עסקי טוב יותר, יוצרים רושם ויכולים לקבל יותר לידים והזמנות.

 

ישמו את הביקורות שקיבלתם

כדי להצליח עם קורסים מקוונים חשוב לבקש חוות דעת וביקורות מסטודנטים שלימדתם, ורק כל תוכלו ליישם את הביקורות ולשפר את תכני הקורס, תהליך ההרשמה, שליחת חומרי לימוד בדיגיטל ועוד. אם הסטודנטים התלוננו על תהליך הרשמה מסורבל המחייב אותם להגיע פיזית למשרד או למוסד הלימודים, בהחלט הגיע הזמן לעבוד עם מערכת הטפסים הדיגיטליים של חתימה ירוקה ולתת גם ללקוחות שלכם ליהנות מחוויית שירות גבוהה ונוחה.