15.05.2024

אינטגרציה עם מערכת ZOHO CRM

כבר דאגנו להכל

מהי מערכת ZOHO לעסקים? למי מתאימה המערכת של ZOHO ומה היתרונות של מערכת ההפעלה החכמה לעסקים ולניהול קשרי לקוחות? מה מיוחד במערכת זו וכיצד אינטגרציה עם ZOHO ומערכת חתימה ירוקה מסייעת לעסקים?

מערכת ההפעלה החכמה לניהול העסק מבית ZOHO משנה את הדרך שבה עסקים עובדים במאה ה-21, ולמעשה זו פלטפורמה חכמה וחדשנית המבוססת על חבילה רחבה של תוכנות ייחודיות ומתקדמות לניהול העסק או הארגון, באמצעות תוכנה מאוחדת ומבוססת ענן שנועדה לשפר, לייעל ולפשט ביצועים ותהליכים חוצי ארגון, להסיר חסמים בעבודה בין מחלקות הארגון, לקדם את הפעילות העסקית ולחזק את הקשר עם הלקוחות החשובים.

 

הכירו את ZOHO CRM

מערכת ZOHO CRM מספקת פתרון מדויק וממוקד לניהול קשרי לקוחות לכל העסקים והארגונים, בדגש על ניהול כל האינטראקציות והיחסים בין הארגון לבין לקוחותיו. המערכת מסוגלת לנתח נתונים בצורה מקיפה, להציע פתרונות מותאמים אישית לצורכי הארגון ומחלקות השיווק והמכירות, והיא כוללת כלי אוטומציה מתקדמים ועוצמתיים.

מערכת ה-CRM של זוהו מייעלת ומשפרת את פעילות המכירות בעסק, מייעלת את הפעילות השיווקית ותומכת בלקוחות הארגון. למעשה, זו פלטפורמה חכמה המרכזת תחת תוכנה אחת את כל הנתונים והמידע על לקוחות הארגון, כולל מעקב אחר המכירות, אוטומציה של ניהול קשרי הלקוחות והלידים, והמערכת החכמה כוללת כלים לניתוח הנתונים על מנת לסייע למנהלי הארגון ולבעלי עסקים לקבל החלטות עסקיות נכונות, חכמות ומושכלות יותר.

כדאי לדעת כי מערכת ה-CRM של ZOHO נחשבת לאחת מהמתקדמות בתחום ניהול קשרי לקוחות, והיא המערכת הקלה והמהירה ביותר להטמעה בארגונים השונים. בעזרת מערכת ה-CRM ניתן לנהל ריבוי ערוצים בקלות, ויש למערכת המתקדמת יכולות פילוח חזקות, מדדי KPI מובנים וכלים טכנולוגיים חדשניים המספקים יכולות חיזוי וחוויית מותאמת אישית, כלומר הארגון זוכה לכלי עוצמתי ומתקדם היוצר קשר מיטבי עם הלקוחות החשובים וככל שחוויית הלקוחות טובה יותר כך הארגון זוכה ללקוחות חוזרים, עקביים ונאמנים למותג.

 

למי מסייעת ZOHO?

באופן כללי, ZOHO היא מערכת חכמה שמסייעת לעסקים ולארגונים לעבוד ביעילות וטוב יותר. הרעיון לפיתוח התוכנה החכמה לניהול עסקים וקשרי לקוחות החל בשנות ה-90 של המאה הקודמת, וכיום החברה מציעה תוכנה חדשנית ומתקדמת טכנולוגית שמסייעת לכל עסק או ארגון, כולל עסקים קטנים ובינוניים, במודל של תוכנה כשירות (SaaS).

המערכת מסייעת למנהלים הבכירים בארגונים, למנהלי שיווק, למנהלי ואנשי המכירות, למנהלי משאבי אנוש, למנהלי כספים, לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים ועוד.

 

הכירו את היתרונות שבמערכת

הפלטפורמה החכמה של ZOHO תוכננה ופותחה כדי להתאים לעסקים ולארגונים בכל סדר גודל ובכל תחומי העיסוק. המערכת החכמה מבטיחה יתרונות רבים לכל עסק וארגון,.

היתרונות המרכזיים של הפלטפורמה ZOHO

ניהול נתוני הלקוחות במסד נתונים מרכזי: המערכת מציעה מסד נתונים מרכזי הכולל את כל המידע הנחוץ על לקוחות הארגון, כולל שמות, פרטים ליצירת קשר, היסטוריית התקשורת עם הלקוח ועוד. המערכת יכולה לשאוב נתונים באמצעות אינטגרציות עם תוכנות ויישומים אחרים או לעדכן פרטי לקוחות באמצעות טפסי הרשמה באינטרנט, ואם מבצעים אינטגרציה עם חתימה ירוקה ניתן לקלוט את המידע ישירות מהטפסים המקוונים.

ניהול לידים חמים: המערכת מציגה יכולות חזקות לניהול הלידים, וניתן לשייך לכל ליד פעילויות שונות כמו שיחות, מיילים, פגישות עם הלקוח, הערות חשובות ועוד. יש אפשרות לשייך את הלידים לאנשי המכירות בארגון ולעקוב אחר השלבים השונים בתהליך המכירה.

אוטומציה בתהליכי המכירות בארגון: המערכת מציעה כלי אוטומציה עוצמתיים המבטיחים ייעול בתהליכי המכירה בארגון, פישוט תהליכים וחיסכון בזמן ומשאבים. ניתן להגדיר כללים שונים לאוטומציות לפי קריטריונים הנקבעים מראש, לדוגמה שליחת מייל לצורכי מעקב, הקצאת לידים או משימות, עדכון סטטוס אוטומטי של הליד החם וכו'.

ניהול קמפיינים: בעזרת מערכת ה-CRM של זוהו ניתן לבצע אינטגרציות עם מערכת הקמפיינים של החברה או כלי אוטומציה צד שלישי על מנת לנהל ביעילות קמפיינים שיווקיים, וניתן לפלח את הנתונים של הלקוחות, לתזמן את הקמפיינים הממוקדים, לעצב תבניות, לעקוב אחר לידים ותגובת הלקוחות ועוד.

חיזוי והסקת תובנות: אחד מהיתרונות החשובים של מערכת ה-CRM הוא היכולת להסיק תובנות מהנתונים השמורים במאגר המידע ולהפיק דוחות חשובים. אפשר ליצור דשבורד ייעודי ולהכין דוחות שונים בהתאמה אישית לצורכי הארגון כדי לנתח ולהסיק מסקנות באמצעות פילוח הנתונים בעזרת מדדים שונים, לעקוב אח פעילות המכירות בארגון וכו'.

אינטגרציות: קל לבצע אינטגרציה עם מערכת ZOHO CRM וניתן לבצע אינטגרציות עם יישומים צד שלישי, לרבות דואר אלקטרוני, לוח שנה וכמובן מערכת חתימה ירוקה המיועדת לעבודה עם מסמכים וטפסים דיגיטליים ומקוונים.

שירות לקוחות: מערכת ZOHO CRM כוללת מגוון רחב של תכונות וכלים לניהול כרטיסי לקוח, מעקב אחר פניות הלקוחות ותהליכי מכירה, הקצאת לידים לסוכני המכירות, הסקת מסקנות וקבלת החלטות מושכלות בזמן אמת. יש אפשרות לבצע אינטגרציה עם מערכת ZOHO CRM עם דואר אלקטרוני, צ'אט וערוצי תקשורת נוספים כדי לספק תמיכה יעילה ואפקטיבית ללקוחות הארגון.

 

קהל היעד של ZOHO CRM

קהל היעד למערכת ZOHO CRM כולל ארגונים ועסקים בכל סדר גודל ובכל תחומי העיסוק, בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנהלי שיווק ומכירות.

 

מה מיוחד במערכת ZOHO?

המערכת החכמה מספקת פתרון מקיף לניהול קשרי לקוחות וכוללת תכונות רבות ומתקדמות לשיפור תהליכי השיווק והמכירה, לייעול העבודה, לשיפור שירות הלקוחות, למעקב ולביקורת אחר לידים ופעילות מכירתית ועוד.

התוכנה המתקדמת מותאמת לצורכי העסק ומבטיחה תפעול נוח וידידותי לכל המשתמשים, לכן השימוש במערכת מקל על העבודה ומפשט תהליכים מכירתיים בארגון. המערכת כוללת כלים ייחודיים ויש פלטפורמה ייעודית למפתחים כך שניתן להתאים את התוכנה ולבצע אינטגרציה בהתאם לצורכי הארגון, ובהתאמה מלאה.

חשוב לציין כי מערכת ZOHO CRM מבטיחה גמישות מרבית וניתן לרכוש מנוי גמיש ללא התחייבות, וליהנות ממחיר אטרקטיבי.

 

שיתוף הפעולה המושלם בין מערכת חתימה ירוקה ל- ZOHO CRM

האינטגרציה בין חתימה ירוקה לבין ZOHO מייעלת את העבודה בארגון, חוסכת משאבים ומשפרת את שירות הלקוחות מאחר וניתן להפוך את המסמכים לדיגיטליים ולעבוד עם טפסים מקוונים. כלומר, האינטגרציה בין זוהו לחתימה ירוקה הופכת את העבודה לנוחה וקלה יותר, ומערכת חתימה ירוקה משלימה את מערכת ה-CRM והלקוחות זוכים לשירות יעיל, מהיר ואיכותי יותר. בנוסף, ניתן לשפר את תהליכי העבודה בארגון עצמו, למשל ניהול סבבי חתימות בקלות, מעקב נוח אחר הטפסים שנשלחו ללקוחות ולספקים, אחסון מסמכים דיגיטליים בארכיב בענן ועוד.