ככה זה כשאפשר להתאים את המנוי לצרכי הלקוח
האתגר
לחברת BDO ישראל היררכיות ניהול מרובות, הכוללות מספר רב מאוד של עובדים בכל זמן נתון. מתוך הרצון והצורך לשמור על פרטיות הלקוחות מול עובדים שאינם מטפלים בתיק הלקוח, הפתרון הקיים שהיה לנו, בו קיימים במנוי משתמש אב ומספר תתי משתמשים, לא היה מענה מספק.
התהליך
בשלב הראשון ביצענו אפיון לצרכי החברה בשיתוף עם צוות ה – IT של BDO. לאחר שהבנו את צרכי הלקוח המדויקים, זיהינו צרכים נוספים, התמקדנו בהתאמת המערכת לתהליכי העבודה הספציפיים של חברת BDO ולמבנה ההיררכי של המחלקות ושכבות הניהול המרובות.
הפתרון
חתימה ירוקה פיתחה אפשרות לתמיכה בממשק מרובה משתתפים. פיתחנו פיצ'ר חדש לחלוטין ואיתו יצרנו עבור העובדים גישה למערכת דרך מיקרוסופט, כך שכעת אין צורך להכניס סיסמה למשתמש כדי להכנס למערכת. כעת המערכת יודעת להעביר משימות בין מחלקות שונות בארגון ולתרום להמשך עבודה שוטפת ויעילה.