14.10.2023

הצעת מחיר דיגיטלית

מגוון אפשרויות ונוחות מירבית - הצעת מחיר דיגיטלית

מהי הצעת מחיר דיגיטלית? מה היתרונות ביצירת הצעת מחיר דיגיטלית באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית החכמה לניהול ולשליחת טפסים דיגיטליים עם האפשרות לחתום עליהם באופן מקוון? 

באופן כללי, הצעת מחיר דיגיטלית היא הצעת מחיר שמכינים ללקוח של בית עסק ויוצרים את המסמך באופן דיגיטלי, באמצעות תוכנה ייעודית כמו מערכת חתימה ירוקה. יש יתרונות רבים לעבודה עם הצעות מחיר דיגיטליות: זו חלופה משתלמת ומתקדמת יותר מהצעות מחיר מודפסות על נייר A4 מאחר שניתן לכלול יותר מידע בהצעה כולל תמונות באיכות גבוהה, ובנוסף הלקוח יכול לחתום על הצעת המחיר שנשלחה אליו למייל או לנייד, והוא מוסיף חתימה דיגיטלית כדי לאשר את ההזמנה, וכך מקצרים תהליכים ומשפרים את שירות הלקוחות.

 

2sign - הצעת מחיר דיגיטלית

 

מהי הצעת מחיר דיגיטלית?

עסקים רבים עוברים לדיגיטל כדי ליהנות מיתרונות רבים ומשמעותיים ועל מנת לשדרג את השירות ללקוחות החשובים. אם בעבר בעלי העסקים ובהם בעלי מקצועות חופשיים נהגו להכין הצעת מחיר מודפסת באמצעות המחשב והמדפסת במשרד, כיום יש אפשרות ליצירת הצעת מחיר דיגיטלית לחלוטין, וההצעה המעוצבת כוללת את כל הפרטים הנדרשים ללקוח, לרבות פרטים על העסק ומקום להוספת חתימה דיגיטלית לאישור הצעת המחיר ולהזמנת המוצר או השירות.

המסמך הממותג שנשלח ישירות ללקוח, לתיבת הדואר האלקטרוני או לוואטסאפ שלו, מכיל את כל פרטי העסקה הדרושים ללקוח כדי לקבל החלטה סופית. לכן, שליחת ההצעה הדיגיטלית משפרת את אחוזי סגירה העסקאות, והעסק שלך יכול להגדיל מכירות והכנסות, וליהנות משלל יתרונות נוספים.

דוגמה להצעת מחיר דיגיטלית

מה היתרונות ביצירת הצעת מחיר דיגיטלית?

עסקים רבים משתמשים בפלטפורמה דיגיטלית חכמה לניהול ולשליחת מסמכים מקוונים וטפסים דיגיטליים. המערכת החכמה משפרת את השירות ללקוחות העסק וחוסכת משאבים רבים, ואחד מהיתרונות המרכזיים שלה הוא סגירה מהירה של העסקה באמצעות הוספת החתימה של הלקוח על הטופס הדיגיטלי באופן מקוון לחלוטין.

המערכת המתקדמת מאפשרת להכין טפסים דיגיטליים שונים, כולל הצעת מחיר אותו שולחים ישירות ללקוח. במקום להכין הצעות מחיר במחשב, בדרך כלל באמצעות מערכת CRM או וורד, כדאי לעבוד עם פלטפורמה מתקדמת לטפסים דיגיטליים המאפשרת להכין הצעת מחיר ממותגת ומקוונת כך שהצד השני יכול לחתום עליה בקלות והעסק יכול לעקוב אחר הצעות המחיר שנשלחו לצורכי מעקב ובקרה. בעזרת הפלטפורמה החכמה אפשר לנהל את כל הצעות המחיר בעזרת תוכנה נוחה וידידותית למשתמש, תוך סנכרון מלא ואינטגרציה מושלמת עם מערכות קיימות בעסק (API).

 

היתרונות העיקריים ביצירת הצעת מחיר דיגיטלית ללקוחות העסק הם:

מהירות

העבודה עם טפסים דיגיטליים מייעלת את העבודה בארגון עצמו, ואין צורך לטרטר לקוחות בין מחלקות שונות בעסק. לאחר יצירת טופס הצעת המחיר באמצעות המערכת הדיגיטלית ואישור המסמך על ידי המחלקות השונות, ניתן לשלוח את הטופס הדיגיטלי בקליק מהיר, והלקוח מקבל מיד התראה בנייד שלו והוא יכול לפתוח את הצעת המחיר, לעיין בפרטים ולאשר את ההסכם בקלות, וכך חוסכים זמן וניתן לסגור עסקאות במהירות. ככל שהלקוח מקבל את הצעת המחיר בצורה מהירה יותר כך העסק מגדיל את מכירותיו.

 

התאמה אישית מלאה

המערכת החכמה מאפשרת לך ולעובדים בעסק ליצור דף הצעת מחיר מעוצב וממותג בהתאמה אישית מלאה. ניתן לשמור תבניות מוכנות המסייעות ליצור הצעת מחיר מהירה ובעיצוב מקורי ומרשים. זהו יתרון חשוב מאחר וידוע כי הצעת מחיר ממותגת ואסתטית משפרת באופן משמעותי את סגירת העסקאות, והרווח כולו שלך.

 

חתימה מהירה יותר של הלקוח

כאשר לקוחות העסק מקבלים הצעת מחיר מפורטת וממותגת הם שמחים מהשירות החדשני והנוח יותר, במיוחד לנוכח העובדה שהם יכולים לחתום על המסמך ללא צורך להגיע פיזית לעסק שלך או לתאם מולך את שליחת הצעת המחיר באמצעות שליח עד הבית. לכן, זהו כלי שיווקי יעיל המבטיח שביעות רצון בקרב הלקוחות ואתה יכול ליהנות מגידול במכירות ומסגירה נוחה ומהירה יותר של עסקאות.

 

חוויית מכירות דיגיטלית וייעול העבודה

כאשר שולחים הצעת מחיר מעוצבת הלקוחות זוכים לחוויית שירות דיגיטלית, חדשנית ונוחה מאוד. הצעת המחיר כוללת את כל המידע הדרוש ללקוח כדי לסגור את העסקה. לאחר שהלקוח חותם על המסמך ניתן לשמור אותו בארכיון ממוחשב וכך שומרים על סדר וארגון בעבודה.

 

למי מתאימה האפשרות ליצירת הצעת מחיר דיגיטלית?

לסיכום, האפשרות להכין ולשלוח הצעת מחיר דיגיטלית בעיצוב מותאם אישית לצורכי העסק מתאימה לרוב העסקים הקטנים והבינוניים, כולל בעלי מקצועות חופשיים ופרילנסרים. בין היתר אפשרות זו מתאימה לקבלני שיפוצים, חברות בענף הבנייה, מעצבי פנים, עורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס, קליניקות, מטפלים בעולם הרפואה המשלימה, אדריכלים, סיטונאים וכמובן גם למנהלי מכירות בכל הארגונים.