שאלות נפוצות

רכישות וחבילות

האם יש התחייבות לתקופת המנוי?

בחתימה ירוקה אין שום התחייבות לתקופת זמן של שימוש. המנוי משולם כל חודש בחודשו וניתן להפסיק את התשלום ועם זאת את השימוש בכל שלב.

נגמרה לי מכסת הטפסים, כיצד אוכל לרכוש עוד שליחות?

במצב של ניצול מסמכים מירבי במנוי, ניתן לשדרג מנוי (בתפריט הימני) ולהגדיל את כמות המסמכים החודשית. אם מדובר בצורך חד פעמי, ניתן "להשאיל" שליחות נוספות מהחודש הבא דרך מחלקת שירות הלקוחות בחיוב חד פעמי, ואנו נחסר את אותה כמו המסמכים בחודש לאחר מכן, כדי למנוע חיוב כפול בחודש הבא.

נגמרה לי מכסת הודעות הSMS, כיצד אוכל לרכוש עוד הודעות?

ניתן לרכוש בנק של הודעות SMS נוסף תחת תפריט הראשי (מימין) >> רכישת הודעות SMS. החיוב יתבצע מכרטיס האשראי המקושר למנוי.

כמה עולים תתי משתמשים בנוסף למה שהמנוי שלי מאפשר?

כל תת משתמש נוסף עולה 40 שקלים לא כולל מע"מ ואין הגבלה על כמות תתי משתמשים שרוכשים. חשוב לציין כי החיוב הוא חודשי על תתי משתמשים.

כמה עולות תבניות בנוסף למה שהמנוי שלי מאפשר?

בתוספת מחיר חודשית ניתן לבחור בין חבילות של 5, 10, 20 או 50 תבניות נוספות. שירות הלקוחות שלנו ייבחנו את הצורך יחד עם הלקוח והחבילה בהתאמה.

תשלומים

איך מתבצע התשלום על מנוי חודשי?

החיוב מתבצע דרך כרטיס אשראי שנמסר במעמד רכישת המנוי והתשלום מתבצע בחיוב אחת לחודש, בהתאם ליום הרכישה של המנוי. לדוגמה כל 10 לחודש.

רכשתי חתימה דיגיטלית מאובטחת בטעות ואיני מעוניין בשירות, מה עלי לעשות?

אם אין שימוש בחתימה דיגיטלית מאובטחת וביצוע הרכישה אכן בוצע בטעות, הנושא יבדק על ידי מחלקת התמיכה ויבוצע זיכוי לכרטיס האשראי על הרכישה.

חוייבתי פעמיים, מה ניתן לעשות?

במצב של טעות בחיוב, חיוב גבוה מדי\כפול או כל טענה לטעות בחיוב, ניתן לפנות למחלקת התמיכה. הנושא יבדק ואם אכן יש טעות, אנו נזכה את כרטיס האשראי הקיים במערכת.

כיצד משנים אמצעי תשלום?

ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בכתובת support@2sign.co.il והם יבצעו את שינוי אמצעי התשלום יחד עם הלקוח.

מה דרכי התשלום לשירות?

דרכי התשלום האפשריות הן כרטיס אשראי או העברה בנקאית. לרוב, הלקוחות יבחרו בכרטיס אשראי, אך אם יש צורך בהעברה בנקאית מחלקת שירות הלקוחות תעבור עם הלקוח שלב שלב עד לביצוע של הפעלת המנוי.

האם ניתן לשלם על מנוי שנה מראש?

בהחלט כן, ניתן להתייעץ עם מחלקת המכירות שלנו על תשלום לשנה מראש. ניתן לשלם בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית.

כללי

האם ניתן להוסיף פיצ'רים לאחר שרכשתי חבילה מסוימת?

בתור מנוי פעיל של חתימה ירוקה תוכל להוסיף פיצ'רים בודדים, שאינם מחייבים בחבילה, מתוך הממשק עצמו בלחיצת כפתור. בתפריט הימני במערכת שלנו ישנו אייקון של ____. זהו המארקט שלנו, בו תוכלו לשדרג את המנוי הקיים שלכם בפיצ'רים הרלוונטיים לפעילות שלכם ובכך ליצור לעצמכם מנוי אינדיבידואלי ומדויק לצרכי העבודה שלכם.
לחצו על האייקון, בחרו את הפיצ'ר הרלוונטי לכם, ורכשו אותו ישירות מהאתר, ללא צורך בהמתנה לנציג שירות או פיתוח המוצר.

מה רמת האבטחה של ממשק חתימה ירוקה?

מערכת חתימה ירוקה מאובטחת בכמה רמות, ראשונה היא שם משתמש וסיסמה אישיים אותם קובע המשתמש. הסיסמאות מוגנות ואין לאף אחד מצוות העובדים שלנו שלנו גישה למידע זה.
שרתי החברה מנוהלים על ידי חברת SPD, חוות שרתים הממוקמת בארץ, תחת חוות שרתים של חברת 012. המערכת ממוגנת ומאובטחת באמצעות פרוטוקול האבטחה SSL ב- 128 סיביות תחת הרמה המקסימלית האפשרית ואנחנו יושבים תחת CLOUDFLARE.
חשוב לציין שכל העובדים שלנו חתומים על הסכמי סודיות וכמובן, אין הכרח לשמירת החומר החתום בארכיון לאחר שהחתימות הושלמו.
לעוד פרטים לחצו כאן >> https://bit.ly/3sTxNOq

האם החתימה קבילה בבית משפט?

בשנת 2001 חוקק בישראל "חוק חתימה אלקטרונית" ומטרתו להתאים את הדינים והחוקים הקיימים בעידן התקשורת המקוונת. החוק מגדיר שני סוגי חתימות, "חתימה אלקטרונית מאובטחת" ו"חתימה אלקטרונית מאושרת" ואת התנאים והקריטריונים הנדרשים לשימוש בכל סוג של חתימה.
חוק זה מפרט את סוגיית החתימה הדיגיטלית ומעניק הכרה משפטית למסרים חתומים בחתימה אלקטרונית.
את נוסח החוק המלא תוכלו לראות בלינק הזה >> https://bit.ly/3zu09Bc

כיצד אוכל לוודא את זהות החותם במעמד החתימה?

ישנן מספר דרכים כדי לוודא את זהות החותם במעמד החתימה וניתן להפעיל אחת מהן, את חלקן או את כולן יחדיו.
דרך אחת היא הנפקת קוד סודי המונפק על ידי השולח והעברתו לחותם למילוי במעמד החתימה.
עוד אמצעי אבטחה לאימות זהות החותם הוא צילום תעודת הזהות של החותם ו\או צילום קטע וידאו עם טקסט שיקבע מראש וישלח יחד עם המסמכים החתומים בחזרה אל השולח.

כיצד ניתן לראות את החתימה הדיגיטלית המאובטחת?

1. יש לפתוח את הקובץ הרלוונטי עם תוכנת Adobe Reader
2. במסמך החתום ניתן לגשת לחלונית 'חתימה', בפינה השמאלית העליונה
3. יש להקליק על חלונית ההערה וזו תראה את כל הפרטים הרלוונטיים כגון: הגורם החותם, פרטי החתימה, פרטי אישור החתימה ושרשרת ההנפקה, תוקף החתימה ומידע נוסף.

כיצד יוצרים לינק כללי?

לינק כללי מתווסף למנוי במסלול ביזנס ומעלה ונמצא תחת 'תבניות' >> 'עריכה' >> גוללים את העמוד עד הסוף ונמצאת הפונקציה של לינק כללי. להסבר מפורט לחצו כאן

איך אני מבצע התממשקות (API) בין התוכנות שכבר בשימוש העסק עם המערכת של 'חתימה ירוקה'?

ניתן לפנות בנושא למחלקת שירות הלקוחות שלנו בכתובת support@2sign.co.il והם יפתחו לכם את האופציה להתממשקות. בנוסף, לרשותכם המדריך API יחד עם כל הפונקציות הקיימות במערכת של שליחה וקבלה דרך API. לינק לפונקציות >> https://bit.ly/3Lh4AWC

האם ניתן לערוך מסמכים ותבניות בשפות אחרות?

ניתן להעלות קובץ מסמך בכל שפה שתרצו לשלוח, אך את השדות למילוי ניתן כרגע לבנות באנגלית או עברית בלבד.

מהם סוגי השדות הקיימים במערכת של חתימה ירוקה ומה ההבדל בניהם?

ישנם שלושה סוגים של שדות במערכת שלנו:
1. שדות צ'ק בוקס – ניתן לבחור מבחירה מרובה מתוך רשימה מוגדרת מראש.
2. תאריכון – בחירת תאריך מתוך לוח שנה קטן שנפתח בלחיצה על השדה.
3. שדה טקסט – שדה בו החותם ממלא טקסט חופשי.

הדרכות

מציאה ושחזור מסמכים מהארכיון

כעבור 30 ימים מיום החתימה יועבר המסמך לארכיון אוטומטית, שם ישמר לשימושכם. ניתן לשלוף מסמכים מן הארכיון בכל עת, לפני סינון של תאריכים ואף להוריד את המסמך למחשב לשימוש נוסף. להדרכה המסבירה כיצד לאתר ולשלוף מסמכים מהארכיון לחצו כאן

שליחת מסמך לחתימה

לפני שליחת מסמך לחתימה יש ליצור את השדות בו ימולאו הפרטים ואת שדה החתימה. כעת יש לטעון למערכת את הטופס בקובץ מתאים ולמקמם את השדות בטופס. להדרכה המסבירה כיצד יוצרים מסמך לחתימה לחצו כאן

שליחת מסמכים לחתימה בוואטסאפ

חוץ מהאפשרויות לשלוח את המסמכים לחתימה במייל או בהודעת SMS, ניתן לשתף את המסמך לחתימה גם באמצאות אפליקצית הוואטסאפ. אפשרות זו מאפשרת לחותם עוד דרך להגיע לטופס ולחתום עליו. כך תעשו זאת

חיפוש מסמכים חתומים במערכת

אם מצאתם את עצמכם מחפשים מסמכך שנשלח לאחרונה לחתימה ועוד לא עברו 30 ימים מאז שליחתו של המסמך, הוא כנראה נמצא בעמוד המסמכים הראשי. כך תוכלו למצוא אותו בקלות מבלי לבזבז זמן יקר. להדרכה לחצו כאן

יצירת אנשי קשר

יצירת אנשי קשר חוסכת לכם זמן בהקלדת אותם פרטי התקשרות בכל פעם שאתם שולחים טפסים לאותו אדם. במקום זה ניתן לשמור את פרטי הקשר של אותו אדם ובזמן השליחה פשוט לבחור אותו, ולשלוח. זה פשוט וקל! להדרכה לחצו כאן

הוספת חותמת עצמית

עוד אופציה שתחסוך לכם זמן היא חותמת עצמית שמורה במערכת. כך לא תצטרכו לחתום על הטופס, אלא פשוט להוסיף את החתימה השמורה שלכם בשלב עריכת הטופס, ולשלוח לחתימה. להסבר כיצד לעשות זאת לחצו כאן

אילוץ החותם לחתום עם חתימה וחותמת

בכדי לחסוך לכם פינג-פונג של שליחות חוזרות ולוודא שהחותמים לא שוכחים לחתום ולהוסיף חותמת, ניתן לבצע רצף פעולות קצר שיבטיח שהטופס יחזור אליכם חתום כמו שצריך ובלי פיספוסים. לחצו על הלינק להדרכה כיצד לעשות זאת.

יצירת טופס מקוון ע"י תבנית

תבנית היא טופס רגיל עם שדות פרטים ושדות חתימה ששמור במערכת לשימוש חוזר ללא הגבלה וללא צורך לבנות אותו מחדש בכל פעם שרוצים לשלוח את אותו הטופס. לחצו כאן ותוכלו ללמוד כיצד לשמור את הטופס שבניתם כתבנית המערכת.

שליחת תבנית לחתימה

תהליך שליחת התבנית הוא מעט שונה משליחת טופס רגיל לחתימה בכך שהתבניות שמורות באזור מיועד במערכת, משם ניתן להכנס לעריכת הטופס אם יש בכך צורך, ומשם מיד לשלוח. לחצו כאן להדרכה המסבירה כיצד לשלוח תבנית לחתימה.

איתור חשבוניות במנוי

מערכת חתימה ירוקה מאפשרת לכם לצפות בכל החשבוניות הקיימות במנוי שלכם ויתרה מכך, לשלוף אותן ולהורידן למחשב. לחצו כאן להסבר מפורט כיצד לאתר חשבויות במנוי וכיצד לשמור אותן במחשב.

התראה לקראת ניצול חבילת המסמכים\SMS

אפשרות הקיימת למשתמשי הVIP שלנו בלבד (להוסיף הפניה למחלקת המכירות). אפשרות זו עוזרת לכם להשאר עם היד על הדופק, כדי שלעולם לא יקרה מצב שאתם צריכים לשלוח מסמכים לחתימה ולא נותרו לכם סממכים או הודעות SMS בחבילה. לחצו כאן להסבר כיצד להגדיר התראות אלו.

יצירת קבוצת אנשי קשר ושליחת מסמך

בכדי לחסוך מכם שליחות בודדות למספר רב של אנשי קשר, ניתן לשמור מספר של אנשי קשר כקבוצה ולשלוח את אותו הטופס בשליחה אחת. אופציה זו חוסכת הרבה עבודת נמלים סזיפית והרבה זמן יקר. לחצו כאן להדרכה כיצד ניתן לשמור קבוצת אנשי קשר.

סבב חתימות טורי או מקבילי

כאשר ישנו צורך שקבוצה גדולה של אנשים יחתמו על אותו המסמך, בין אם קיימת משמעות לסדר החתימות או לא, ניתן לשלוח את הטופס לחתיבה בסבב חתימות. להסבר כיצד לעשות זאת ומה ההבדל בין שני סוגי הסבבים לחצו כאן.

יצירת תתי משתמשים

אם רכשתם מנוי אחד ותחתיו ישנם מספר אנשים שצריכים להשתמש במערכת לביצוע עבודתם, תוכלו להקים אזורים יעודיים לכל משתמש הנקראים 'תתי משתמשים'. ניתן להגביל אותם בכל מיני רמות למען אבטחת המידע של החברה או הלקוחות שלה. מספר תתי המשתמשים הכלולים במחיר משתנים בין מסלול למסלול וניתן להוסיף עוד תתי משתמשים בעלות נוספת. לחצו כאן להדרכה לפתיחת תת משתמש.

טעינת אנשי קשר עם קובץ CSV למערכת

אם יש לכם צורך בהוספת מספר רב של אנשי קשר למנוי, אין צורך לעשות עבודת נמלים ולהוסיף אותם אחד אחד למערכת. במערכת חתימה ירוקה ניתן לטעון מספר רב של אנשי קשר ופרטי ההתקשרות שלהם בבת אחת על ידי טעינת קובץ CSV ישר למערכת. קל ופשוט. להסבר כיצד לעשות זאת לחצו כאן.

הוספת שדות

אחת הפעולות הבסיסיות והנחוצות שבלעדיה לא ניתן לשלוח טופס לחתימה היא הוספת שדות למנוי ונעיצתם בטופס כדי שהחותמים יוכלו למלא את הפרטים הדרושים ולחתום על המסמך. להסבר כיצד תעשו זאת לחצו כאן.

שינוי פרטי משתמש

בין אם פרטי הקשר עודכנו ובין אם הוקלדו שלא כשורה, תמיד ניתנת האפשרות לעדכן ולערוך את הפרטים של המנוי שלכם. להדרכה כיצד לשנות פרטי מנוי לחצו כאן.

אמצעי אבטחה ומניעת התכחשות

כדי לוודא שהאדם החותם על המסמך ששלחתם הוא אכן הדאם הנכון לחתום, או כדי למנוע מצב מביך ולא מקצועי בו אדם שחתם על המסמך מתכחש לחתימתו, פיתחנו בחתימה ירוקה מספר דרכים לגבור על הנושא ולמנוע אי נעימויות אלו. ההדרכה הבאה מסבירה כיצד לעקוף ולהמנע ממצבים אלו על ידי כמה הגדרות בשלב שליחת המסמך. להדרכה לחצו כאן.