23.01.2024

אינטגרציה עם מערכת Make – Integromat

אם אפשר לעבוד חכם יותר, אז למה לא?

מהי מערכת מייק (Make) ולמי מיועדת פלטפורמת האוטומציה המקוונת והעוצמתית Make – Integromat? למי מערכת Make יכולה לסייע? מה היתרונות העיקריים במערכת זו ומי קהל היעד של המערכת המתקדמת? מה מיוחד במערכת make ומדוע היא נחשבת לפלטפורמה המועדפת בקרב המשתמשים במערכות CRM?
וגם, מה היתרונות של מערכת חתימה ירוקה לאחר אינטגרציה עם מערכת Make? 

ובכן, לא מעט ישראלים מכירים את מערכת אינטגרומט (Integromat) שזכתה למיתוג חדש וכיום נקראת Make. למעשה, המערכת המתקדמת פותחה על ידי חברת הייטק שנוסדה בשנת 2012 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בפראג, בירת צ'כיה. בפועל, חברת ההייטק מצ'כיה פיתחה פלטפורמה חדשנית בעולמות האוטומציה, והמערכת מאפשרת לבצע אוטומציות למגוון תהליכים החוזרים על עצמם בארגונים השונים, בדומה לפתרון של מערכת זאפייר המוכרת יותר בקרב המשתמשים בישראל. כדאי לדעת כי בשנת 2022 חברת אינטגרומט הצ'כית נרכשה ע"י חברה גדולה מארצות הברית והוחלט לשנות את שם המערכת ל-make, לצורך מיתוג מחדש של הפלטפורמה ועל מנת לשווק את המערכת לקהלי יעד חדשים ופחות טכניים.

 

אינטגרציה עם מערכת Make

 

הכירו את Make – Integromat

כאמור, מייק היא חברת תוכנה מצליחה הממוקמת בפראג שבצ'כיה, וחברת ההייטק נמכרה לתאגיד אמריקאי והמערכת מותגה מחדש ושמה שונה למייק. כדאי לדעת כי המערכת המתקדמת שפותחה על ידי החברה זוכה להצלחה כבירה בכל העולם, וקצב הצמיחה של החברה מהיר מאוד וניתן לבחון זאת לפי הגידול המרשים במספר העובדים בחברה. כיום עובדים בחברה 73 אנשים, נכון לפברואר 2023.

באופן כללי, מערכת מאפשרת לבצע אינטגרציות בין מגוון מערכות שונות, באמצעות אפליקציות ייעודיות. האפליקציות הייעודיות פותחו הן על ידי צוות המפתחים של החברה הצ'כית עצמה והן על ידי מפתחים חיצוניים, וכיום יש שפע של אפליקציות ייעודיות המסייעות לבצע אינטגרציה או אוטומציה שיווקית.

מערכת מייק היא פלטפורמת אוטומציה מתקדמת ומקוונת הנחשבת לפלטפורמה יעילה, חדשנית ורבת עוצמה. המערכת מאפשרת לחבר יישומי אינטרנט שונים, מקורות מידע, נתונים ושירותים מגוונים, והאינטגרציות מאפשרות למשתמשים ליצור זרימת עבודה גם בתהליכים מורכבים ולהפוך אותם לאוטומטיים, לייעל את העבודה ותהליכי התפעול והשיווק בארגונים, וזאת ללא צורך בידע בתכנות וביכולות קידוד נרחבות.

 

למי מסייעת Make?

מערכת make הינה כלי נהדר לאוטומציה ולאינטגרציה של מגוון תהליכים עסקיים. הפלטפורמה מסייעת למשתמשים השונים לחבר בקלות וביעילות בין שלל מערכות ושירותים דיגיטליים, תוך ביצוע אינטגרציה בין מערכות שונות ללא צורך בידע נרחב בתכנות וכתיבת קוד, ויש אפשרות להשתמש גם באפליקציות ייעודיות ומובנות במערכת.

המערכת המתקדמת והפופולרית בעולם האוטומציה מציעה פלטפורמה ויזואלית וידידותית למשתמשים המסייעת להם לבצע קישורים בין מערכות ופעולות שונות, ובעזרת האוטומציה בעסק או בארגון ניתן לחסוך בכוח אדם ובמשאבים, להפוך משימות חוזרות לאוטומטיות, לייעל תהליכים עסקיים, לסייע לעסקים ולארגונים להגביר את כוח האוטומציה שלהם ולזכות ביתרונות על פני המתחרים, להגדיל את המכירות ולשפר את יכולות ופעולות השיווק של הארגון.

המערכת יכולה לקשר בין מאות מערכות ופלטפורמות נפוצות בעסקים וארגונים, ובאמצעות מייק המערכות השונות יודעות כיצד לשוחח אחת עם האחרת, וניתן באמצעות הפלטפורמה לבצע מספר רב של פעולות, כולל העברת נתוני הלקוח בצורה אוטומטית, חלקה ומהירה, הפקת חשבונית או קבלה באופן אוטומטי ללקוחות העסק ועוד.

חשוב לציין כי המשתמשים במערכת חתימה ירוקה יכולים לבצע בקלות אינטגרציה עם מערכת Make, ובכך משדרגים ומייעלים את העבודה בארגון וניתן לשלוח בקליק מהיר מסמכים דיגיטליים ללקוחות, לספקים וכדומה. הלקוחות יכולים לחתום על טופס או מסמך דיגיטלי מרחוק גם בסבבי חתימות, באופן יעיל, מהיר ודיגיטלי, לאשר בקלות מסמכים חשובים כמו הזמנות עבודה ועוד. כך, מעבר לייעול העבודה ולחיסכון במשאבים, השילוב בין המערכות מסייע לעסק או לארגון להציע שירות חדשני ואיכותי יותר ללקוחות וליצור בידול מהמתחרים.

 

היתרונות במערכת

מערכת אינטגרומט הנקראת כיום מייק מבטיחה יתרונות רבים לארגונים ולעסקים, כגון:

תמיכה במגוון רחב של אפליקציות, מערכות ושירותים – המערכת תומכת במגוון רחב של אפליקציות, מערכות ושירותים, כולל ממשקי API ואפליקציות ויישומי WEB, לרבות מערכות CRM פופולריות, פלטפורמות של מסחר אלקטרוני, פלטפורמות של רשתות חברתיות נפוצות, Google Sheets ועוד. ניתן לשלב בין האפליקציות והשירותים ולהפוך את הפעולות והעברת הנתונים לתהליכים אוטומטיים.

אוטומציה של תהליכי העבודה בארגון – אחד מהיתרונות המרכזיים של מערכת מייק הוא האפשרות ליצור תהליכי עבודה המותאמים לצורכי הארגון באמצעות הגדרה נכונה של טריגרים ופעולות. הטריגר הוא מצב (אירוע) להתחלת תהליך האוטומציה, למשל שליחת טופס או קבלת דואר אלקטרוני, וכתגובה לטריגר מתבצעות פעולות הנקראות משימות באופן אוטומטי לחלוטין.

המרה וטרנספורמציה של נתונים בתהליך האוטומציה – יתרון חשוב נוסף למערכת הוא האפשרות להשתמש בכלים ובפונקציות מובנות לצורך ביצוע מניפולציה והמרת נתונים כאשר מתרחש תהליך אוטומציה, לדוגמה עיצוב מחדש של הנתונים המועברים, מיזוג הנתונים במערכת מידע, הפעלת תהליך לוגי וחישובים, חילוץ מידע כמו חילוץ נתונים מדואר אלקטרוני ועוד.

ניטור וטיפול בבאגים בתהליכי העבודה – המערכת כוללת ממשק ויזואלי עשיר וידידותי למשתמש, באמצעותו ניתן לנטר ולטפל בבאגים המתגלים בזמן תהליכי העבודה, בזמן אמת. כך ניתן לעקוב אחר זרימת המידע והנתונים, ולבדוק ערכים שונים בשלבי הזרימה כדי לאתר בעיות ובאגים בזמן אמת ולהבטיח פעולה חלקה ויעילה יותר של האוטומציות.

זרימת עבודה לוגית מורכבת – המערכת כוללת תכונות מתקדמות ובהן לולאות, טיפול בשגיאות בזמן אמת ויצירת תנאים. לכן ארגונים יכולים לתכנן ולבנות לוגיקה איכותית ומתקדמת יותר של זרימת העבודה באמצעות כלי אוטומציה. כדאי לדעת כי הלולאות מאפשרות לבצע חזרה של הפעולות הנדרשות על מערכי הנתונים כולל אפשרות לבצע פעולות על כל פריט בנפרד. בנוסף, יש אפשרות לטפל בשגיאות בזמן אמת כדי שהאוטומציה תעבוד באופן חלק ויעיל, גם אם אירעה שגיאה בתהליך.

חיסכון במשאבים – בעולם העסקי התחרותי של היום הארגונים חייבים להשקיע בכלים מתקדמים טכנולוגית כדי להתייעל, לשפר שירות ולחסוך זמן ועלויות, מערכת Make מסייעת בחיסכון במשאבי הארגון מאחר שאין צורך להזין נתונים בצורה ידנית, אפשר לבצע פעולות חוזרות באמצעות אוטומציה והארגון חוסך זמן, כוח אדם ועלויות תפעול.

 

מי קהל היעד של Make?

קהל היעד של Make כולל עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ארגונים ותאגידים, ולמעשה המערכת מתאימה לכל עסק או ארגון המעוניין לשלב בתהליכי העבודה שלו אינטגרציות ואוטומציות בין מערכות ויישומים שונים. בין היתר המערכת מתאימה לחברות הייטק, יבואנים, אתרי סחר אלקטרוני, מנהלי שיווק ומכירות ועוד.

 

מה מיוחד במערכת Make?

המערכת ידידותית ופשוטה לכל המשתמשים, ולרוב אין צורך בידע בכתיבת קוד כדי להפיק את המיטב מהפלטפורמה. המערכת תומכת במגוון רחב של מערכות, אפליקציות ויישומים נפוצים, יש לה ממשק ויזואלי נוח מאוד, וניתן להתאים באופן מושלם את האוטומציות השונות בדיוק לצורכי הארגון ותהליכי העבודה שלו, וזאת בעלות משתלמת.

 

שיתוף הפעולה בין חתימה ירוקה ל- Make

האינטגרציה בין מערכת חתימה ירוקה לבין מערכת Make – Integromat מאפשרת לארגונים ולעסקים לייעל ולשפר את תהליכי העבודה בהם נדרש לבצע סבב חתימות, לחתום על מסמכים והזמנות ולעבוד עם טפסים ומסמכים דיגיטליים. השילוב בין המערכות מייעל את העבודה, חוסך זמן, מונע טעויות אנוש ומשפר משמעותית את התהליכים ואת השירות.

אפשר להגדיר פעולות אוטומטיות שונות כמו הוספת פרטי הלקוח לגיליון בגוגל שיטס לאחר הזמנה באתר מכירות של העסק, לשלוח אוטומטית טפסים דיגיטליים לנייד כדי לאפשר חתימה מרחוק על המסמך, למתג את המסמכים הדיגיטליים ועוד.