01.04.2024

אינטגרציה עם מערכת מאנדיי – MONDAY

מהי מערכת מאנדיי (Monday) ולמי מתאימה מערכת Monday? מה היתרונות של המערכת ומה מיוחד בה? כיצד ניתן לשדרג את מערכת monday באמצעות שילוב ואינטגרציה מלאה עם מערכת חתימה ירוקה ליצירת טפסים דיגיטליים? 

 

ובכן, מערכת מאנדיי היא תוכנת CRM מתקדמת המציעה פתרונות ניהול לכל סוגי העסקים. המערכת מציעה מעטפת כלים לניהול יחסי לקוחות, פרויקטים ומשימות, ובנוסף Monday מציעה כלים ייחודיים לעסקים בנישות כמו בנייה, עסקים המחויבים לשירות תמיכה טכנית ללקוחות ועוד. המערכת מספקת יכולות רבות לעסקים וכדי לשדרג אותה כדאי לבצע אינטגרציה למערכת טפסים דיגיטליים על מנת לייעל את העבודה ולהקל על סבבי חתימות, הליכי אישור מסמכים, הזמנות ועוד.

 

(Monday) אינטגרציה עם מערכת מאנדיי

 

הכירו את monday

מאנדיי היא חברת תוכנה ישראלית הנסחרת בנאסד"ק, החברה החלה את דרכה בשנת 2010 כחלק אינטגרלי בחברת ויקס (WIX), ולאחר פיתוח היישום לניהול צוותים ופרויקטים הוחלט להקים את מאנדיי והמוצר כיום פועל במודל של תוכנה כשירות (SaaS). הפלטפורמה בענן מציעה פתרון מושלם לניהול פרויקטים ומשימות, כולל מעקב אחר התקדמות וביצוע הפרויקטים, ניהול יחסי לקוחות, תקשורת פנים ארגונית, ניהול אסטרטגי ועוד.

המערכת מסייעת לעסקים ולארגונים לנהל את מערכת היחסים עם הלקוחות באופן מאורגן, ובנוסף היא כוללת כלים מתקדמים ואיכותיים לניהול מכירות, לניהול פרויקטים ומשימות, למתן תמיכה טכנית ולאוטומציה בעסק. המערכת זוכה להצלחה כבירה בארץ ובעולם בגלל הכלים הכלולים בה, וכדי למצות את יכולות מערכת מאנדיי כדאי לבצע אינטגרציה של התוכנה עם מערכת חתימה ירוקה ולשלב עבודה עם טפסים ומסמכים דיגיטליים.

ראוי לציין כי מערכת Monday ידועה כמערכת ה-CRM המומלצת ביותר בגלל היכולות והכלים שלה לנהל את כלל התהליכים והצוותים תחת מקום אחד, עם גישה נוחה ומלאה למערכת שיושבת בענן.
באופן כללי המערכת מספקת פתרונות לנושאים החשובים הבאים:

  • ניהול משימות ופרויקטים.
  • ניהול לקוחות.
  • ניהול מכירות.
  • תמיכה טכנית.
  • חשבונאות ופיננסים.

אחד מהיתרונות של המערכת הוא האפשרות לבצע אינטגרציה מלאה עם מערכות ואפליקציות שונות, לכן ארגונים רבים בוחרים במערכת זו בגלל האפשרות לשלב אותה בקלות בתוך הסביבה העסקית הקיימת בארגון.

 

למי מסייעת מערכת monday?

המערכת מסייעת לכל עסק וארגון שמבקש לאמץ שיטות עבודה יעילות ומאורגנות במקום שרשורי המיילים ופגישות העדכון בין צוותים וראשי מחלקות. המערכת מתאימה לכל עסק קטן, בינוני או גדול, והפלטפורמה המתקדמת מספקת מגוון רחב של כלים ופתרונות לבעלי עסקים (כולל חברות הייטק), מקבלי החלטות בארגונים, מנהלי מכירות, מנהלי פרויקטים, ראשי צוות, צוותים לתמיכה טכנית ועוד.

 

היתרונות במערכת

גמישות והתאמה אישית

אחד מהיתרונות המרכזיים של Monday הוא גמישות המערכת והאפשרות להתאים אותה לצורכי העסק ולסגנון העבודה בו.

 

ממשקים ידידותיים למשתמש

הממשקים במערכת מבטיחים עבודה נוחה, יעילה ומאורגנת. המערכת מציעה ממשקים ידידותיים למשתמש, עם ויזואליות ברורה ותפריטים נוחים המאפשרים לבצע פעולות בקלות, לעקוב אחר פרויקטים ומשימות, להפיק דוחות ועוד.

 

מודל תוכנה כשירות

אין צורך להשקיע ברכישת התוכנה מאחר שמתחברים אליה באמצעות מנוי במודל תוכנה כשירות, כך שהעסק חוסך משאבים רבים.

 

חיבור מכל מקום ומכשיר

המערכת יושבת בענן ומאפשרת לכל המשתמשים להתחבר לנתונים בכל מקום ובכל זמן, גם מהטלפון הנייד באמצע חופשה.

 

פתרונות לניהול העסק

המערכת של monday היא אינה מערכת CRM רגילה אלא תוכנה שמציעה כלים ניהוליים רבים מעבר לניהול לקוחות, לדוגמה כלים חשבונאיים, כלים לניהול פרויקטים ו/או משימות, תמיכה טכנית ועוד.

 

אינטגרציה ואוטומציה

המערכת מאפשרת אינטגרציה פשוטה ויעילה עם מגוון אפליקציות ותוכנות, לכן קל לשלב אותה בסביבה העסקית הקיימת בארגון. כמו כן, ניתן להכין באמצעות כלי אוטומציה תהליכים פנים וחוץ ארגוניים ולהפוך אותם לאוטומטיים.

 

מי קהל היעד של מאנדיי?

קהל היעד של מאנדיי כולל בעלי עסקים מכל הסוגים והגדלים, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי פרויקטים, ראשי צוות פיתוח, מוקדי שירות וצוותי תמיכה טכנית, מנהלי מוצר ועוד.

 

מה מיוחד במערכת מאנדיי?

הפלטפורמה של Monday ידידותית לכל המשתמשים ונוחה לתפעול. בנוסף לזאת, המערכת מאפשרת ליצור סביבת עבודה שיתופית לניהול פרויקטים ומשימות, כולל אפשרות לחבר אורחים חיצוניים לצורכי מעקב ודיווח. כמו כן, המערכת מתממשקת למגוון רחב של אפליקציות ותוכנות, ויש אפשרות לבצע אוטומציה ולייעל את כלל תהליכי העבודה בארגון, בקלות וללא מאמץ.

 

שילוב הפעולה בין חתימה ירוקה ל- monday

האינטגרציה המושלמת בין המערכות של מאנדיי וחתימה ירוקה מאפשרת לעסק לייעל תהליכים המחייבים הוספת חתימות על מסמכים, למשל חתימה על הזמנה עבודה או הצעת מחיר, הזמנת רכש וכו'. במקום לעצור פרויקטים עד השלמת סבב החתימות אפשר לשלב בתהליך הפרויקט מסמכים וטפסים דיגיטליים כדי שלא להמתין לחתימה על מנת להמשיך בפעולות הנדרשות.

החיבור המושלם בין חתימה ירוקה מאנדיי מאפשר להכין טפסים למאנדיי. בקליק מהיר אפשר ליצור טופס דיגיטלי מאנדיי ובשילוב תהליכי האוטומציה הכלולים במערכת ניתן לייעל את העבודה, לקצר סבבי חתימות, לשלוח עדכון בבורדים הקיימים ולמלא טפסים דיגיטליים באמצעות הנייד, בכל זמן ומכל מכשיר. כלומר, באמצעות חתימה ירוקה דיגיטלית ומאנדיי ניתן לשלוח ללקוחות טפסים דיגיטליים, בלי להסתבך בין מערכות שונות, והלקוחות זוכים לשירות חדשני ומתקדם וקל יותר לסגור עסקאות במהירות.

כמו כן, שילוב הפעולה בין חתימה ירוקה ומאנדיי מייעל את עבודת הצוותים וניהול הפרויקטים בזכות הכלים המתקדמים וסביבה העבודה השיתופית. זו אינה מערכת CRM רגילה, וניתן להתאים אותה בדיוק לצורכי הארגון וסגנון העבודה, לכן התוספת של טפסים דיגיטליים עם חתימה דיגיטלית מאנדיי מאפשרת לקצר תהליכים בעבודה, לשתף קבצים בקליק מהיר, לייצר רצף עבודה עם אפשרויות לבקרה ומעקב של חברי הצוות ומקבלי ההחלטות, לסגור עסקאות בקלות ומרחוק ועוד.