06.02.2024

אינטגרציה עם מערכת Priority

החיבור המושלם עם Priority

מערכת פריוריטי היא מערכת ERP מתקדמת וגמישה בענן. המערכת מספקת פתרונות איכותיים וחדשניים לניהול עסקים, כולל ניהול כספים, הנהלת חשבונות, ניהול קשרי לקוחות, מלאי, רכש ועוד. המערכת שפותחה על ידי אשבל טכנולוגיות היא מערכת אינטגרטיבית לניהול עסקים וארגונים, והתוכנה המתקדמת מותקנת באלפי ארגונים בישראל ובחו"ל, במגוון רחב של תעשיות. 

כדי לייעל את העבודה עם מערכת Priority ועל מנת לממש את מלוא היכולות של התוכנה מומלץ לשלב אותה ולעשות אינטגרציה עם מערכת חתימה ירוקה. האינטגרציה בין שתי המערכות מאפשרת למשתמשים בפריוריטי ליצור מסמכים וטפסים דיגיטליים וכך הארגון יכול לייעל את עבודתו, לחסוך זמן ומשאבים ולבצע במהירות ובנוחות משימות כמו סבבי חתימות, אישור הזמנות על ידי לקוחות העסק מרחוק, אישור מסמכים שונים הנוגעים לתהליכי העבודה בארגון ועוד.

מהי מערכת Priority ולמי היא מסייעת? מה היתרונות במערכת Priority ומה מיוחד בתוכנת ה-ERP הנפוצה? מי קהל היעד של המערכת ולמה מומלץ לבצע אינטגרציה עם Priority? מה היתרונות של אינטגרציות בין מערכת חתימה ירוקה למערכת Priority?

 

Priority

 

הכירו את Priority

כאמור, Priority היא מערכת אינטגרטיבית המספקת פתרונות מתקדמים בענן לניהול עסקים. המערכת פותחה על ידי חברת אשבל טכנולוגיות, והחברה שינתה את שמה לחברת פריוריטי סופטוור בשנת 2015. Priority היא מערכת ERP גמישה ועוצמתית לניהול עסקים וארגונים, ולחברה יש פתרונות תוכנה נוספים המיועדים לניהול קמעונאות, ניהול בתי מלון וניהול בתי ספר.

כדאי לדעת כי המערכת זוכה להצלחה כבירה בארץ ובחו"ל, זו מערכת מודולרית וגמישה המספקת פתרונות מתקדמים לניהול עסקים הכוללת מגוון רחב של יישומים ופיצ'רים כמו שירותים פיננסיים, ניהול משאבי אנוש, ניהול תהליכים עסקיים, ניהול שרשרת אספקה וקווי ייצור, שירות ושימור לקוחות (CRM), ניהול מחסנים, ניהול מלאי ורכש, מכירות ועוד.

התוכנה הגמישה מספקת מענה לכל הצרכים הדינמיים של ארגונים והיא מסייעת למקבלי ההחלטות בעסק או בארגון ומאפשרת להם לקבל החלטות נכונות ומושכלות יותר, על סמך ביצועים ונתוני אמת, וכך הארגון יכול להצליח בשוק התחרותי ורווי המתחרים, לייעל את העבודה, לשפר את שירות הלקוחות ולהצעיד את הארגון להצלחה.

 

למי מסייעת Priority?

באופן כללי, מערכת Priority היא מערכת ממוחשבת מבוססת ענן המציעה פתרונות איכותיים ומקיפים לכלל הפעילות הפיננסית, המכירתית והלוגיסטית של ארגונים, עסקים ותאגידים. המערכת מסייעת לכל עובדי הארגון, כולל מנהלים בכירים ובדרג זוטר, והיא מתאימה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ולארגונים בינלאומיים מובילים.

כמערכת מתקדמת לניהול עסקים, Priority מסייעת לעובדי הארגון לנהל, לשפר ולייעל את עבודתם השוטפת במגוון רחב של תחומים כגון: ניהול פיננסי, מכירות, מלאי, רכש, לוגיסטיקה, הנהלת חשבונות, ייצור, תפעול, שרשרת אספקה, ניהול מחסנים וכו'. אחת מהיתרונות במערכת המתקדמת הוא האפשרות לבחור את המודולים המתאימים לארגון, וניתן להתאים את המערכת באופן אישי ומושלם לצורכי העסק או הארגון.

 

הכירו את היתרונות שבמערכת

מערכת פריוריטי מבטיחה יתרונות רבים לעסקים וארגונים, היתרונות העיקריים הינם:

כלי מתקדם לניהול עסקים – המערכת האינטגרטיבית מספקת את כל הכלים הנדרשים לניהול עסק או ארגון, בארץ או בחו"ל.

מגוון מודולים – פריוריטי מציעה מגוון רחב של מודולים ופונקציות בתחומים כגון: ניהול העסק, משאבי אנוש, מכירות, שירות לקוחות, ייצור, מחסנים, מלאי, רכש, לוגיסטיקה, הנהלת חשבונות ועוד.

פונקציונליות – המערכת כוללת מודולים רבים בחבילת התוכנה הבסיסית ובנוסף יש אפשרות להוסיף מודולים לפי דרישת וצורכי הלקוח, לכן המערכת פונקציונלית ומתאימה לכל ארגון.

גמישות – המערכת גמישה מאוד וניתן להתאימה לדרישות ספציפיות של הלקוח, וגמישות מהווה יתרון משמעותי בסביבה העסקית הדינמית והמשתנה.

נוחות – פריוריטי היא מערכת מתקדמת בענן המציעה ממשקים נוחים, קלים להבנה וידידותיים לכל המשתמשים.

הרשאות – ניתן להקצות הרשאות למשתמשים השונים כדי לשמור על מידע רגישאו פרטיות ולמנוע טעויות אנוש.

גישה נוחה בזמן אמת – המערכת תומכת באפליקציות ובמכשירים סלולריים, וניתן להתחבר למערכת מהבית, במהלך נסיעת עסקים, בחופשה ועוד, גם מהמובייל.

אינטגרציה עם מערכת חיצונית – המערכת כוללת אינטגרציות מובנות וניתן לבצע אינטגרציה עם מערכת Priority בקלות ובנוחות, כולל אפשרות לערוך אינטגרציה עם Priority לבין מערכת חתימה ירוקה.

אוטומציה – המערכת תומכת בכלי אוטומציה וניתן לייעל את העבודה ולשפר ביצועים ותהליכים בארגון. כלי האוטומציה חוסכים זמן ומשאבים וניתן להפוך מגוון משימות החוזרות על עצמן למשימות אוטומטיות, וכך המשתמשים יכולים לפנות זמן ולעסוק בפעולות אחרות.

בינה מלאכותית – המערכת תומכת בטכנולוגיית הבינה המלאכותית ומסייעת למקבלי ההחלטות בארגון לשפר את רמת ואיכות היעילות והתפוקה.

 

מי קהל היעד של Priority?

חשוב לציין כי מערכת Priority מתאימה לרוב העסקים והארגונים, כולל עסקים קטנים ובינוניים. המערכת המתקדמת מציעה כלים חדשניים ואיכותיים לניהול העסק, לכן קהל היעד של התוכנה כולל את כל בעלי העסקים, חברות וארגונים גדולים. המערכת מתאימה במיוחד לתעשיות השונות כמו חקלאות, בניין, תשתיות, אלקטרוניקה, קמעונאות, שירותים פיננסיים, פארמה, מכשור וציוד רפואי, מפעלים לייצור בכל ענפי התעשייה, נדל"ן, שירותי בריאות, חברות הפצה, לוגיסטיקה, חברות הייטק, חברות טכנולוגיה, רכב ותחבורה, מלכ"רים ועמותות, רשויות מקומיות ועוד.

 

מה מיוחד במערכת Priority?

פריוריטי היא מערכת אינטגרטיבית לניהול עסקים, זו תוכנה מתקדמת בענן המציעה פתרונות בהתאמה אישית ללקוחות השונים בכל ענפי התעשייה. מערכת Priority מיוחדת מאחר שהיא מציעה את כל הפונקציות והכלים הנדרשים לעסקים וארגונים, וניתן לבצע אינטגרציה למערכות צד שלישי בקלות ובמהירות.

המערכת המתקדמת קלה ונוחה להטמעה בארגון, ניתן להתאים אותה לסגנון העבודה ולצרכים הייחודיים של הארגון ויש מגוון מסלולים לבחירת הלקוח.

 

שיתוף הפעולה המושלם בין מערכת חתימה ירוקה ל- Priority

מומלץ לערוך אינטגרציה עם מערכת Priority כדי להפיק את המיטב מהתוכנה והכלים הכלולים בה. האינטגרציה בין מערכת חתימה ירוקה לפריוריטי משדרגת ומייעלת את העבודה בארגון, מאפשרת להפוך מסמכים וטפסים לדיגיטליים והאינטגרציה מסייעת לעובדי הארגון לעבוד עם מסמכים דיגיטליים חשובים כמו הזמנות רכש, הזמנת עבודה, הצעות מחיר, אישור מסמכים מבלי לעבוד על יותר מתוכנה אחת בכל פעם ועוד.

כמו כן, האינטגרציה בין שתי המערכות מייעלת את תהלכי העבודה בארגון, חוסכת זמן ומשאבים, מונעת טעויות אנוש, מאפשרת לבצע סבבי חתימות במהירות וללא צורך לרדוף אחר אנשים או לקוחות, ובנוסף לקוחות העסק יכולים לחתום על המסמכים הדיגיטליים באמצעות הטלפון הנייד שלהם, וכך הם זוכים לשירות מתקדם וחדשני וחוויית שימוש מתקדמת ומתחשבת המבטיחים את שביעות רצונם.