25.04.2021

אפליקציה לחתימה על מסמכים

מחפשים אפליקציה לחתימה על מסמכים מרחוק? אם כן, הגעתם למקום הנכון! מערכת חתימה ירוקה מבית חתימה ירוקה בע"מ פותחה במיוחד כדי לאפשר לכם לחסוך זמן ומשאבים רבים, המערכת מאפשרת לשלוח מסמכים חשובים ללקוחות, לספקים וכדומה, להחתים אותם מרחוק ללא צורך בשליח מיוחד או בתיאום פגישה, וניתן לשמור את המסמכים החתומים בענן ולשלוף אותם בכל רגע נתון.
אפליקציה לחתימה על מסמכים
מערכת חתימה ירוקה היא אפליקציה חדשנית ומתקדמת טכנולוגית להחתמת מסמכים בדיגיטל, המערכת מבוססת על טכנולוגיית ענן וכוללת פתרונות אבטחה מתקדמים. הצטרפו עוד היום למהפכה שמובילה חתימה ירוקה ותיהנו משירות מחדשני ואיכותי המבטיח לכם יתרונות על פני המתחרים, חיסכון בזמן ובמשאבים, החתמה מהירה של לקוחות וספקים ויתרונות רבים נוספים.
לחתום על מסמכים אונליין
העולם העסקי עובר לשירותים אונליין, אך עד היום בעלי העסקים נאלצו לרדוף אחר לקוחות וספקים כדי להחתים אותם על מסמכים שונים. אפליקציה לחתימה על מסמכים אונליין מהווה פתרון לבעיה ומאפשרת כיום לכל הארגונים להחתים אנשים מרחוק. המערכת לחתימה על מסמכים מרחוק מייעלת את העבודה בארגון, משפרת את השירות ללקוחות, מונעת טעויות אנוש וחוסכת זמן וכסף.
חברת חתימה ירוקה פיתחה את האפליקציה המתקדמת כדי לסייע לעסקים ולארגונים להחתים מסמכים מרחוק. באמצעות המערכת החדשנית ניתן לבנות מסמכים מקוונים עם שדות בהם הלקוח נדרש לחתום, את המסמך ניתן לשתף בקליק מהיר באמצעות הדואר האלקטרוני, הודעה בווטסאפ או דרך הודעת SMS לטלפון הנייד.
מערכת חתימה ירוקה מאפשרת לכם לשלוח מסמכים בפורמטים שונים, לרבות מסמכי PDF. את המסמך עורכים באפליקציה או טוענים תבנית מוכנה, בממשק העריכה במערכת ניתן לסמן ולמקם שדות למילוי ולחתימה על ידי הלקוח, ובקליק מהיר שולחים את המסמך לחתימה מרחוק. הלקוח מקבל קוד לפתיחת המסמך המאובטח, הוא יכול לחתום על המסמך באמצעות הטלפון הנייד או המחשב בבית או בעבודה, ולאחר החתימה המערכת שולחת התראה אליכם ותוכלו לאתר את המסמך בארכיון המסמכים המאובטח.
פתרון מקיף עם אינטגרציה למערכות נוספות
מערכת חתימה ירוקה היא אפליקציה לחתימה על מסמכים מרחוק, האפליקציה מתממשקת בקלות למערכות נוספות של חתימה ירוקה (חברה בת של קבוצת ניהול חשבונות ישיר בע"מ המפעילה בין השאר את המערכת המתקדמת להפקת חשבוניות וקבלות אונליין – Invoice4).
החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר את הפתרונות הבאים:
• מערכת לחתימה על מסמכים מרחוק.
• חתימה על מסמך PDF.
• בניית מסמכים וטפסים מקוונים לחתימה מרחוק (אונליין).
• שליחת טפסים לחתימה על ידי לקוחות, ספקים, עובדים וכו'.
• צילום וידאו של החותם לצורך אישור החתימה על המסמך.
• חתימה דיגיטלית מאובטחת.
• התממשקות למערכות חיצוניות (API).
• אפשרות לשליחת מסמכים לחתימה מרחוק מפריוריטי, חשבשבת ועוד.
איך זה עובד?
עד הפיתוח של אפליקציה לחתימה על מסמכים מרחוק, נאלצו בעלי העסקים לבזבז זמן ומשאבים רבים כדי להחתים לקוחות, ספקים ועובדים על מסמכים שונים, כולל הסכמי מכירה של מוצר או שירות מסוים. החתמת לקוחות על מסמכים גרמה לא פעם לבעיות בין הלקוח לעסק, והלקוחות נאלצו לקבל את המסמך במייל או ביד, להדפיס אותו, לחתום על המסמך, לסרוק אותו למחשב ולשלוח את המסמך החתום אליכם. באמצעות המערכת לחתימה על מסמכים אין צורך בכל הפעולות המתישות מאחר ובקליק מהיר שולחים מסמך דיגיטלי שרק הלקוח יכול לפתוח ולחתום עליו, והחתימה על המסמך תקפה מבחינה משפטית.
באפליקציה ניתן לטעון מסמך קיים ולערוך אותו, יש אפשרות ליצור תבניות עם שדות המסמנים ללקוח היכן להוסיף פרטים והיכן לחתום. הלקוח חותם על המסמך והמסמך נשמר אוטומטית בארכיון, וניתן לשלוף אותו בכל רגע נתון.
זו מערכת חדשנית המבטיחה יתרונות רבים לעסקים ולארגונים, הצטרפו גם אתם למסלול המתאים לכם ביותר!