14.02.2023

חשיבות מיתוג עסקי אחיד בקשר עם לקוח

זה חשוב ולא מעט! - מיתוג מלא לעסק

מיתוג עסקי הוא פיתוח אסטרטגיית שיווק מקצועית כוללת פיתוח שפת עיצוב ומסר אחידה.
מיתוג עסקי אחיד הוא כלי פרסומי יעיל המאפשר הטמעת מסרים בצורה אפקטיבית. מיתוג בשפת עיצוב ויזואלית יכלול לוגו עקבי, צבעי מותג אסוציאטיביים ושימוש במסרים קשורים שיפתחו זהות מותג חזקה בתודעת הציבור. למשל חשבונית או קבלה בסגנון אחיד הינה אחד מכלי היישום היעילים במיתוג. אחידות המיתוג העסקי – למה זה חשוב?

 

חשיבות אחידות המיתוג העסקי

מחקרים פסיכולוגיים מראים שהמוח שלנו מסוגל לקשר צבעים ושפת עיצוב אחידה עם קונספט או מותג מסוים.

מיתוג אחיד הוא כלי ליצירת קשר רגשי ותחושת הזדהות עם המותג. הטמעת מסרים שיווקיים בתודעת הלקוח מסייעים בשיווק מוצרים ושירותים ובהתקשרות עם הלקוח כשהרציונל הוא: לקוח אוהב לרכוש שירות או מוצר שהוא מכיר.

 

הסיכוי לגיוס לקוחות חדשים קשור באופן ישיר ליכולת לשמור על קו עיצוב אחיד וסימני היכר ברורים המזוהים באופן ישיר עם המותג.

 

עבודת שיווק ופרסום קלה הרבה יותר כשהעסק מוכר ונקשר רגשית עם הלקוח.

 

תפקידם של בעלי עסקים היא ליצור קונקט רגשי ולייצר מסרים שישייכו את הלקוח לחברה. באמצעות התקשרות חכמה ניתן לשמר לקוחות קיימים ולהשיג חדשים להרחבת מעגל הלקוחות.

 

המיתוג העסקי – עקביות היא שם המשחק

בעולם רווי מסרים שיווקיים עד סחרור, לא נותר לנו אלא לחזק את זהות המותג שלנו בצורה מקצועית. איך עושים את זה? לקוחות קושרים תודעתית פרסומים שונים של מותג מסוים באמצעות מסרים אחידים ושפה ויזואלית אחת. האחידות היא כלי להטמעה של מותג והפיכתו לזכיר, אמין וחזק יותר.

 

מה כולל מיתוג עסקי אחיד?

מיתוג עסקי אחיד פירושו קו מקשר בין כל סוגי המסרים אותם מעבירה החברה:

  • מסרים ויזואליים – לוגו, צבעי המותג, פונטים, טיפוגרפיה, אלמנטים מייצגים.
  • מסרים טקסטואליים – שפת תוכן אחידה המותאמת במדויק לקהל היעד הרלוונטי ומייצרת ערך ללקוח.
  • אלמנטים מעוצבים – במידה והמותג מעניק שירותים פיזיים יש לדאוג שנציגי השירות והחנות ימותגו באופן אחיד. חולצות ממותגות בסמל החברה לאנשי הצוות, עיצוב חנות בשפת עיצוב אחידה, כרטיסי ביקור, שלטים וכדומה.
  • מיתוג אחיד ברשת – אתר האינטרנט הוא הנכס השיווקי הנחשק ביותר של רוב החברות, חשוב להשקיע בנראות שלו ולדבר בשפת מותג אחת שתלווה את כל התנועה באתר. מיתוג עסקי אחיד ישמש את החברה גם ברשתות החברתיות, ברשימות תפוצה וכחלק מקידום ממומן בגוגל אדוורדס.

 

מיתוג אחיד בבניית טופס מקוון

טפסים מקוונים הכוללים שירותי חתימה מרחוק הפכו לשירות נפוץ ויעיל בקרב עסקים וחברות. על מנת לייצר מיתוג אפקטיבי יש לבצע בניית טופס מקוון בשפת מותג אחידה. בניית טופס מקוון אחיד מבחינת מיתוג ייצור אצל הלקוח תחושה של אמינות במותג ויטמיע את המסר של החברה בצורה זכירה יותר. חברת חתימה ירוקה מציעה שירותי חתימה מרחוק בטפסים מקוונים. השירות כולל בניית מסמך לחתימה הכולל את הלוגו ואת צבעי המותג של העסק שלכם.

 

בניית מסמך מקוון ראשון של חתימה מרחוק ושליחת קבלה עם סיכום העסקה באותם מאפייני עיצוב הם דרך מעולה ליצירת תדמית אמינה ומקצועית של העסק.

 

חתימה ירוקה – הטמעת מערכות חתימה אונליין בעסקים

חברת חתימה ירוקה מציעה מערכת מתקדמת של חתימה ירוקה אלקטרונית. המערכת קלה להפעלה, מתאימה לכל סוגי העסקים ומאפשרת מגוון פונקציות לשימוש: ניהול אנשי קשר, ניהול קבוצות, יצירת תבניות מסמכים, שליחת מסמכים להחתמה קבוצתית, שמירת מסמכים חתומים, הוספת חותמת בצורה אוטומטית, שמירת חתימה במערכת, התראות לכל הגורמים האחראים לחתימה ועוד. המערכת מאפשרת מיתוג עסקי עקבי להעברת ערכי המותג באופן בלתי אמצעי לכל לקוח ויצירת תדמית אמינה ומקצועית בעיני הלקוח.