02.11.2021

חתימה דיגיטלית על חשבוניות

בישראל של סוף 2021 שנהפכת לדיגיטלית וממוחשבת יותר ויותר מיום ליום אין צורך שבעלי עסקים יבזבזו זמן יקר על חשבוניות, קבלות ושלל מסמכים היוצאים מהעסק אל הלקוח. בכל שנה מספר המשתמשים בחשבוניות דיגיטליות עולה ומספר המתנגדים לתהליך הולך ופוחת, ואכן נתוני הסטטיסטיקה מעידים כי יותר ויותר בעלי עסקים רבים בישראל מבינים שהגיע הזמן להתקדם, כי פשוט חבל על העצים וחבל על הזמן – ולהתחיל לחסוך ולהתנהל באמצעות חשבוניות דיגיטליות. אם עדיין לא התקדמתם לחשבונית דיגיטלית עד היום, אחרי שתלמדו על יתרונותיה לא תבינו איך לא עשיתם את הצעד הזה עד היום.

מדוע כדאי להחתים לקוחות על חשבוניות דיגיטליות?

קודם כל, תיעוד נוח. המחשב זוכר הכול והפקת חשבוניות וקבלות ידניות הן דבר שחולף מהעולם. חשבוניות דיגיטליות מאפשרות תיעוד חכם וממוחשב תוך מעקב צמוד על ההכנסות וההוצאות של העסק. חתימה דיגיטלית מסייעת לתיעוד מדויק של קבלות העסק. כדאי להחתים לקוחות על חשבוניות דיגיטליות על מנת להנגיש ככל הניתן את שירותכם – כולם מחוברים למסכים כך או כך, אז עדיף להתרגל אל התהליך ולהרגיל את קהל לקוחות העסק במקביל לסטנדרט שירותי נוח ונגיש הרבה יותר.
מעבר לחשבוניות דיגיטליות יהפוך את העסק שלכם לידידותי לסביבה ולקהל לקוחותיכם, יחסוך בכל ההוצאות השוטפות של העסק – כולל הוצאות על הנייר, משאבים וחומרים מתכלים, משלוחי דואר ועוד. בנוסף, זמני העבודה והפרודוקטיביות הארגונית ישתפרו פלאים. פחות זמן על פרוצדורות מנהלתיות ויותר זמן להתעסק בעסק עצמו.

לאיזה נותני שירות\עסקים זה מתאים?

 

המעבר לחתימה דיגיטלית על חשבוניות מתאים לכל בעל עסק המעוניין לקחת אותו צעד אחד קדימה אל העידן הדיגיטלי של העסקים. בעלי חנויות דיגיטליות המעוניינים להפעיל שירותי סליקה אינטרנטיים, בעלי עסקים שמוכרים את מוצריהם דרך פלטפורמות כדוגמת אינסטגרם והפייסבוק למשל יוכלו להשתמש בתוסף הזה ולגלות שהוא חוסך להם הרבה כאב ראש, זמן יקר והתעסקות עם מסמכים.
כמו כן, בעלי חנויות אינטרנטיות כדוגמת חנויות בגדים, אלקטרוניקה ואף ממכר מזון יוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שמגיעים עם השימוש בחשבוניות דיגיטליות.

למה זה בכלל כדאי לעבוד בשיטה זו?

נוחות

חשבונית דיגיטלית היא חשבונית חוקית לכל דבר ועניין, רק שבמקום לקבל חשבונית מודפסת הלקוח מקבל אותה ישירות למייל או אל הוואטסאפ שלו. עותק נוסף נשמר גם אצל בעל העסק, וכך נחסכים אתגרים מיותרים לשני הצדדים.

זמינות

בכל מקום בעולם, בכל שעה ביום ובלילה, דרך כל מכשיר. חשבונית דיגיטלית מאפשרת לבעלי עסקים להישאר מחוברים לעסק שלהם בלחיצת כפתור, בלי צורך בהגעה פיזית אליו. במילים אחרות, לא יקרה מצב שתעשו עסקה ותיתקעו בלי חשבונית מוכנה.

אבטחה

כאשר אתם שולחים חשבונית מאובטחת עם חתימה דיגיטלית, החשבונית שלכם מוגנת ומאובטחת יותר מפני שינויים וזיופים, וכך כמובן גם המידע של הלקוחות שלכם.
מקצועיות – חשבוניות ממוחשבות מופקות באופן קריא וברור. לא יהיה צורך לפענח את כתב היד של בעל העסק מצד הלקוחות. הכל רשום באופן ברור וקריא.

מיתוג

חשבוניות דיגיטליות תורמות לתדמית ולמיתוג של העסק כחדשני ומתקדם, מה שישכנע יותר ויותר לקוחות לרכוש דווקא את השירותים שלכם.
עיצוב – יתרון נוסף בחשבונות דיגיטליות הוא היכולת שלכם לעצב את החשבונית כאוות נפשכם, להוסיף את הלוגו של העסק, הסלוגן וכל ביטוי המוביל לפעולה ולהגדלת המכירות.
בעלי עסקים רבים כבר הבינו שחשבוניות דיגיטליות הן העתיד, והמהפכה בעיצומה. נותר רק להצטרף אל ההמונים וליהנות מהקדמה.