14.06.2023

חתימה ירוקה לסוכני ביטוח

כל מה שסוכני הביטוח צריכים במקום אחד

מאות סוכני ביטוח הצטרפו למערכת 'חתימה ירוקה' כדי לייעל את עבודתם השוטפת, לעבוד בנוחות עם טפסים דיגיטליים שונים ועל מנת לחסוך הוצאות ומשאבים. מערכת 'חתימה ירוקה' לסוכני ביטוח הפכה לכלי עבודה מרכזי בקרב סוכני ביטוח וסוכנויות ביטוח. במקום ההגעה המייגעת לפגישות פיזיות והעבודה המיושנת עם ניירת ומסמכים מודפסים, הם עובדים עם מסמכים מקוונים וקבצי PDF דיגיטליים, וכך הם גם משפרים את השירות ללקוחות, כלומר למבוטחים הרוכשים דרכם פוליסות וביטוחים מסוגים שונים.

המערכת הייעודית מספקת מענה מקצועי לסוכני הביטוח בכל התחומים. העבודה עם טפסים ומסמכים דיגיטליים חוסכת הרבה מאוד זמן ומשאבים, וסוכן הביטוח יכול להתמקד בעבודתו במקום לבזבז זמן על תיאום פגישות ומרדף אחר הלקוחות שחייבים למלא את החוזה ולהוסיף חתימה בכתב ידם. המעבר לעבודה עם טפסים דיגיטליים מאפשר לסוכני הביטוח להקים בקלות טפסים מקוונים ולעבוד עם קבצי תמונה, ואין צורך להטריח את המבוטחים למשרד או לשלוח אליהם את הפוליסה עם שליח או בדואר.

 

התאמה מושלמת לסוכני ביטוח

כדאי לדעת כי רישוי סוכני הביטוח במדינת ישראל הוסדר בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ביטוח), התשמ"א-1981. החוק קובע כי הפעילות כסוכן ביטוח מחייבת הוצאת רישיון דרך אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. כדי לעבוד כסוכן ביטוח בישראל יש להשלים תקופת התמחות ולעמוד בבחינות הלשכה. ניתן להוציא רישיון ב-3 תחומי התמחות: ביטוח כללי, ביטוח ימי וביטוח פנסיוני.

כל סוכני הביטוח עובדים עם ניירת ושלל טפסים, מסמכים וחוזים. טפסי הביטוח הם עולם ומלואו מאחר שבמהלך השנים הגופים הפיננסיים העוסקים בעולמות הביטוח והפנסיה יצרו אלפי סוגים שונים של מסמכים לכן התחום נחשב לביורוקרטי ורוב הישראלים מתקשים להבין את החוזים והפוליסות. עם השנים החלו סוכני הביטוח לעבוד עם מסמכים ממוחשבים, ומאחר שיש לתת תוקף משפטי לכל פוליסה וחוזה ביטוחי, חייבים להוסיף חתימות בכתב יד במקומות הנכונים, לכן עד לאחרונה כל סוכני הביטוח נאלצו להדפיס ערימות של ניירת ולוודא כי המבוטח ממלא את שמו במקומות הנכונים כדי להשלים את העסקה ולדאוג לביטוח תקף עבורו.

באמצעות מערכת 'חתימה ירוקה' לסוכני ביטוח עוברים לסביבת עבודה עדכנית ונוחה יותר וניתן לעבוד ולהפיק בקלות טפסים דיגיטליים המבוססים על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, כאשר המערכת עומדת בדרישות הרגולטוריות ובכללים שנקבעו לעבודה עם מסמכים דיגיטליים וחתימה אלקטרונית.

סוכני ביטוח יכולים לעבוד בנוחות וביעילות עם מגוון רחב של טפסים, חוזים ומסמכים דיגיטליים בעזרת המערכת המתקדמת, לדוגמה:

  • טפסים דיגיטליים לביטוחי רכב כמו טופס הסכמה למסירת מידע בביטוח רכב, טופס ביטול פוליסה בביטוח רכב, טופס הודעה על תאונת דרכים עם נזקי גוף ועוד.
  • טפסים דיגיטליים לביטוחי דירה כמו טופס תשלום תגמולי ביטוח בהעברה בנקאית, טופס להודעת אובדן או נזק בפוליסת ביטוח דירה וכו'.
  • מגוון טפסים דיגיטליים בביטוחי הבריאות והסיעוד.
  • טפסים דיגיטליים בפוליסות לביטוחי החיים.
  • טופס דיגיטלי לייפוי כוח.
  • הסכמים שונים.

 

מה היתרונות של מערכת 'חתימה ירוקה' לסוכני ביטוח?

מאות סוכני ביטוח עובדים עם המערכת המתקדמת הנחשבת לכלי העבודה המושלם עבור סוכני ביטוח בכל התחומים, לרבות ביטוח ימי וביטוחים פנסיוניים. סוכני ביטוח יכולים להפיק ולעבוד עם מסמכים דיגיטליים המתאימים באופן מושלם למקצוע שלהם ולדרישות החוק.

היתרונות של מערכת 'חתימה ירוקה' לסוכני ביטוח הם רבים, למשל:

  • חיסכון משמעותי בזמן העבודה ובכוח אדם.
  • ארכיון מקיף ומאובטח ברמה גבוהה.
  • ממשק עבודה נוח וידידותית לסוכני הביטוח.
  • חוויית שירות מתקדמת ללקוחות (מבוטחים).
  • ייעול תהליכי עבודה.
  • מניעת טעויות אנוש.
  • חיסכון בהוצאות השוטפות (ניירת, הדפסות, דואר, שליחים וכו').

 

הצטרפו עוד היום למאות סוכני הביטוח ששיפרו פלאים את עבודתם ועברו ל'חתימה ירוקה'!