20.07.2023

מערכת חתימה ירוקה עבור רואי חשבון

כל מה שצריכים רואי חשבון במקום אחד

ענף רואי החשבון בישראל עבר לא מעט שינויים בעשור האחרון, זהו ענף ריכוזי מאוד המורכב בעיקר מפירמות גדולות וממשרדים של רואי חשבון. רואה חשבון הוא איש מקצוע מוסמך בעל ידע, כלים והשכלה רחבה בתחומים כמו חשבונאות, מימון, ביקורת חשבונאית, מיסים ועוד. העבודה השוטפת של רואי חשבון מבוססת על טפסים רבים ועלויות ההדפסה הן גבוהות, ויש גם לשלוח את המסמכים השונים לחתימת הלקוחות, לכן כדאי להכיר את מערכת 'חתימה ירוקה' לרואי חשבון המציעה פתרונות המותאמים לרואי חשבון ומביאה לחיסכון משמעותי בהוצאות הנייר, הדפוס, כוח האדם, הדיו ועוד.

 

רואה חשבון – קווים לדמותו

לפי נתוני לשכת רואי החשבון בישראל יש מעל 18,000 רואי חשבון מוסמכים העוסקים במקצוע, אך יש אלפי רואי חשבון המועסקים בתפקידים אחרים כמו חשבים, מנהלי כספים ותפקידי ניהול בכירים בחברות ובארגונים. רואי חשבון עוסקים בעיקר בביקורת חיצונית ו/או פנימית ורבים אחרים מועסקים בתפקידים כמו חשבים, מנהלי כספים, סמנכ"לים, מנכ"לים ותפקידי מפתח נוספים בחברות פרטיות וציבוריות.

רואה חשבון, מתוקף תפקידו, עובד עם מסמכים רבים ושונים, לרבות טפסים ייעודיים של רשויות המס ועליו להפיק דוחות שונים ללקוחותיו. עד לאחרונה, כל רואי החשבון נאלצו להתמודד עם ערימות של ניירת, טפסים, חוזים ומסמכים, וכאשר היו חייבים להשיג את חתימת הלקוח או גורם אחר על מסמך חשבונאי הם תיאמו פגישה עם הנישום או שלחו שליח כדי להעביר את המסמכים החשובים אל הלקוחות לחתימה דבר שגזל זמן של תיאומים וכסף על השליחות . כיום, יש פתרון איכותי ומתקדם יותר לטעויות האנוש, לזמן המבוזבז, לערימות הניירת והצורך לתייק אינספור מסמכים בקלסרים עבי כרס – ניתן להצטרף לשירות 'חתימה ירוקה'. המערכת מציעה פתרון ייעודי לכל רואי החשבון וניתן באמצעותה להקים בקלות טפסים מקוונים כגון: טופס 1301, טופס 1214, טופס 4436 ועוד.

 

טפסים מקוונים בהתאמה מושלמת לתהליכי העבודה של רואי החשבון

מערכת 'חתימה ירוקה' לרואי חשבון מספקת מענה מדויק ומושלם לאנשי המקצוע בתחום זה, היא מאפשרת להקים מסמכים דיגיטליים מקוונים בהתאמה אישית לשיטת העבודה במשרדים ובפירמות לראיית חשבון, והמערכת מתאימה גם לרואי חשבון המועסקים כחשבים, מנהלי כספים, מנכ"לים וכד'.

בעזרת המערכת המתקדמת המותאמת לתהליכי העבודה של רואי החשבון בארץ אפשר להקים בכמה קליקים מהירים מסמכים וטפסים שונים, וכפי שציינו המערכת מאפשרת להקים טפסים חשבונאיים ואחרים כגון:

  • טופס 1301 (דוח מס שנתי ליחידים ולבעלי עסקים שאינם חברה).
  • טופס 1214 (דוח מס שנתי לחברות).
  • טופס 4436 (פתיחת תיק לתאגיד במס הכנסה או לפתיחת תיק ניכויים).
  • ועוד

המערכת מאפשרת לרואי חשבון להקים טפסים מקוונים נוספים המשמשים אותם בעבודתם השוטפת, לרבות מסמכים ייעודיים לניהול המשרד, לחוזים עם לקוחות ועוד.

 

יתרונות רבים לרואי חשבון

מערכת הטפסים המקוונים מהווה כלי עבודה יעיל ומרכזי המתאים לרואי חשבון, לחשבים, ליועצי מס ולכל העוסקים בתחומי החשבונאות והנהלת חשבונות. המערכת מאפשרת להקים טפסים בקלות, כולל מסמכי pdf מקוונים לחתימה מרחוק, ובעזרת המערכת אפשר לנהל בדרך יעילה ובטוחה יותר את מערך הטפסים והמסמכים בפירמה או במשרד לראיית חשבון. מערכת 'חתימה ירוקה' מבטיחה יתרונות רבים לרואי חשבון, היתרונות העיקריים הינם:

  • מערכת 'חתימה ירוקה' מאושרת על ידי רשות המיסים וכוללים חתימה דיגיטלית מאובטחת ומאושרת.
  • לקוחות חותמים מרחוק, ללא צורך בתיאום פגישה, שירות שליחים והוצאות דואר.
  • הסוף להדפסות ולעבודה עם ערימות של ניירת.
  • חיסכון בזמן ובמשאבי משרד רואי חשבון.
  • הימנעות מטעויות אנוש.
  • אפשרות לסבב חתימות מהיר.
  • כלי אוטומציה לייעול העבודה ולחיסכון בזמן וכוח אדם

 

ועוד הרבה שיפורים שיקלו על העבודה ויפנו אתכם למה שבאמת חשוב… העסק שלכם.