01.06.2023

חתימה ירוקה לאנשי נדל"ן

כל מה שמקצועני הנדל''ן צריכים במקום אחד

מערכת 'חתימה ירוקה' מזמינה אתכם להצטרף למהפכה הדיגיטלית שעוברת על תחום הנדל"ן בארץ ובעולם. הצטרפו גם אתם למאות סוכני ויזמי הנדל"ן שבחרו במערכת המקוונת והמתקדמת בענן ותוכלו לשלוח למילוי מגוון טפסים ומסמכים מקוונים כמו חוזי רכישה, הסכמי מימון, חוזי שכירות לנדל"ן למגורים או לנדל"ן מסחרי, ועוד שלל טפסים אחרים הנדרשים לצרכים הייעודיים בתחום הנדל"ן.

בתחום הנדל"ן עובדים עם מסמכים, חוזים משפטיים, טפסים שונים ועוד, ומדובר בעסקאות מורכבות ובסכומי כסף כבירים. כדי לייעל את העבודה ולהתמודד היטב עם המסמכים הרבים שיש למלא בכל עסקת נדל"ן בארץ או בחו"ל מומלץ להשתמש במערכת 'חתימה ירוקה' לנדל"ן. המערכת עומדת בכל דרישות הרגולציה וכוללת כלי אוטומציה המאפשרים לאנשי נדל"ן לחסוך זמן ומשאבים, לייעל את העבודה, להקל על הלקוחות ולעבוד עם מסמכים מקוונים בקלות, בכל מקום ובאמצעות כל מכשיר.

 

התאמה מושלמת לתהליכי העבודה בענף הנדל"ן

ענף הנדל"ן בישראל הוא אחד מעמודי התווך המרכזיים המשפיעים על הכלכלה המקומית, ומחירי הדיור מהווים את אחת מהסוגיות המרכזיות בהוויה הכלכלית והחברתית בישראל, עוד מיום הקמת המדינה. זהו ענף יציב יחסית מאז התייצבות שוק הדיור למגורים לאחר העלייה הגדולה מברית המועצות לשעבר במהלך שנות ה-90. במחצית שנת 2007 החלה מגמה של עליית מחירים משמעותית בשוק הדיור לכן המדינה מנסה דרכים שונות להילחם במשבר הדיור הנוכחי.

בענף הנדל"ן יש שחקנים רבים, ובהם חברות וקבלני בנייה, יזמים, משקיעים, משפרי דיור, מתווכים, עורכי דין המתמחים בעסקאות מקרקעין, שמאים, בנקים למשכנתאות ועוד. בכל עסקת נדל"ן יש למלא טפסים רבים ושונים, הן בעסקאות רכישה ומכירה של נדל"ן למגורים או למסחר ולתעשייה והן בעסקאות בשוק השכירות. העבודה על שלל מסמכים מקשה על אנשי ויזמי הנדל"ן, וגם רוכשי הדירות והמשקיעים מתקשים עם כל המסמכים שעליהם למלא. לכן, המעבר למערכת מקוונת למסמכים דיגיטליים מהווה פתרון יעיל וחשוב לכל הגורמים המעורבים בעסקאות בשוק הנדל"ן.

ראוי לציין כי ישראלים רבים משקיעים גם בנדל"ן בחו"ל, במיוחד בשנים האחרונות, מאחר שהמדינה מנסה להוציא את המשקיעים מהשוק כדי לטפל ביוקר המחיה ובמחירי הדיור שזינקו בעשור האחרון. כדי לרכוש נדל"ן בחו"ל אין צורך לקום מהספה הנוחה בבית או להחתים דרכון אך יש למלא טפסים שונים, להוסיף חתימה בכתב על המסמכים המחייבים ולשמור את ההסכמים והחוזים באופן מאובטח המאפשר גישה נוחה וזמינה לארכיב.

 

פתרון מושלם לאנשי נדל"ן בארץ ובחו"ל

הגיע הזמן להיפרד מהניירת ולהצטרף לסוכני וליזמי הנדל"ן שהחלו להשתמש במסמכים ובטפסים דיגיטליים ומקוונים המותאמים לצרכים הייעודיים שלהם. בעזרת מערכת 'חתימה ירוקה' לנדל"ן אפשר למלא ולשלוח בקלות חוזי מכירה, חוזי רכישה, חוזי שכירות, הסכמי מימון ושלל מסמכים נוספים.

יתרונות העבודה עם מסמכים מקוונים בשוק הנדל"ן הם רבים. היתרונות המרכזיים הינם:

  • עבודה עם מסמכים וטפסים דיגיטליים חוסכת זמן רב ומונעת טעויות אנוש.
  • המערכת כוללת כלי אוטומטי שעוזר לייעל את העבודה ולחסוך עלויות ומשאבים.
  • חוויית שירות דיגיטלית מתקדמת ויעילה ללקוחות.
  • המערכת מתממשקת עם תוכנות צד שלישי כמו מערכת CRM הקיימת בארגון.
  • ניהול ארכיון ממוחשב ברמת אבטחה גבוהה.
  • אפשר לשלוח מסמכים דיגיטליים בקליק מהיר ולקבל אותם חזרה תוך זמן קצר.
  • אפשר לבצע סבב חתימות בקלות ובלי לרדוף אחר לקוחות וספקים.
  • אפשר להפוך מסמכים וטפסים רגילים למסמכים דיגיטליים.
  • הסוף לעבודה עם ניירת ומדפסות.
  • אפשר לשלוח ולשתף את המסמכים הדיגיטליים באמצעות הודעות ב-WhatsApp.
  • אין צורך להטריח את הלקוחות להגיע למשרד כדי לחתום על מסמכים – עליית רמה בשירות הלקוחות

לסיכום, מערכת 'חתימה ירוקה' לנדל"ן היא כלי עבודה יעיל ומומלץ לכל העוסקים בענף הנדל"ן.