19.06.2023

חתימה ירוקה לעוסקים בעולם הרכב

כל הטפסים למילוי על קנייה / מכירת רכב במקום אחד!

ענף הרכב בישראל הוא אחד מהענפים היציבים והמרכזיים ביותר במשק ובכלכלה המקומית. שוק הרכב ממשיך לצמוח לאור הגידול באוכלוסייה ויש ביקוש רב לרכבים חדשים ויד 2, ובהם גם רכבים חשמליים. בענף הרכב יש שחקנים רבים כמו יבואנים מורשים, יבואנים מקבילים, סוכנויות, חברות ליסינג ומימון, סוחרים פרטיים, מגרשי רכב, מרכזי שירות ועוד ובכל עסקה יש לא מעט טפסים ומסמכים, לכן אם אתם משתייכים לענף זה כדאי לכם להכיר את מערכת 'חתימה ירוקה' בעולם הרכב המציעה לכם פתרונות מתקדמים ויתרונות רבים. 

 

ענף הרכב בישראל – רקע כללי

נכון לשנת 2022, נעים על כבישי הארץ למעלה 3.8 מיליון כלי רכב, מרביתם כלי רכב פרטיים. על פי דוח הסיכום לשנת 2022 של איגוד יבואני הרכב, בשנה החולפת נמסרו כ-268 אלף כלי רכב חדשים, נתון המשקף ירידה בשיעור של 7.8% ביחס לנתוני שנת 2021.

כפי שציינו, בשוק הרכב המקומי יש יבואנים רשמיים המייצגים יצרני רכב מרחבי העולם, יבואנים מקבילים, חברות ליסינג והשכרת רכב, גופי מימון, סוחרי ומגרשי רכב ועוד. בכל עסקה בעולם הרכב יש לא מעט טפסים עליהם הלקוחות נדרשים לחתום, למשל חוזה מכירה, הסכמי מימון, הסכם לרכישת רכב חדש או משומש, חוזה ליסינג, חוזי ביטוחים לרכב, הצעות מחיר ועוד.

כל העוסקים בענף הרכב נאלצים להתמודד עם הטפסים הרבים, עליהם להשיג חתימות שללקוחות וספקים על המסמכים החשובים, לתעד את העסקה ולשמור על החוזים והמסמכים השונים בצורה מסודרת. ההתמודדות עם הטפסים הרבים גוזלת זמן רב בעבודה, ולא פעם מגלים טעויות אנוש במילוי הטפסים. כמו כן, הסוכנים בעולם הרכב נאלצים לא פעם לרדוף אחר הלקוחות כדי שיחתמו על חוזה או מסמך אחר, אלו פעולות הגוזלות זמן ועסקאות רבות בשוק הרכב נדחות או מתעכבות בגלל הטפסים והחתימות.

 

נפרדים מהניירת ולא רודפים אחר הלקוחות

מומלץ לכל העוסקים בשוק הרכב המקומי להכיר את מערכת 'חתימה ירוקה'. המערכת המתקדמת מאפשרת לכם לייצר ולבנות מסמכים דיגיטליים בהתאמה אישית מלאה לצרכים הייחודיים שלכם. ניתן גם למתג את המסמכים והטפסים המקוונים בהתאם למיתוג החברה שלכם, ובקליק מהיר שולחים את הטופס המקוון ללקוח או לספק כדי שיחתום עליהם אותם מרחוק.

כדאי לדעת כי מערכת 'חתימה ירוקה' מסייעת לעסק שלכם להיפרד אחת ולתמיד מהניירת ומהדפסת המסמכים הרבים בכל עסקה בעולם הרכב וחוסכת זמן רב של התעסקות בבירוקרטיה לזמן שניתן להשקיע בפיתוח העסק. באמצעות המערכת החדשנית אתם יכולים להפיק מסמכים עם שדות למילוי, ובאפשרותכם לתכנן ולהקים הסכמי מימון ייעודיים, הסכמי רכישה לרכב חדש או יד 2, הסכמי ליסינג, חוזי מימון ושלל טפסים נוספים בהם אתם משתמשים למגוון צרכים.

 

התאמה מושלמת לצרכי העסק שלכם

שוק הרכב המקומי מאופיין בתחרות גבוהה, למרות השליטה של כ-15 יבואני רכב מורשים. בענף הרכב מבוצעות עסקאות רבות מדי יום, ובכל עסקה יש על הלקוח לחתום על חוזים ומסמכים שונים, ובנוסף יש לאסוף גם חתימות של נותני שירותים וספקים, למשל חברת מימון חיצונית, חברת ביטוח וכו'.

באמצעות המערכת שלנו אתם יכולים להקים טפסים מקוונים ולשלוח אותם לנייד או למייל של הלקוח, ואין צורך להדפיס את המסמכים ולתייק אותם בקלסרים מאחר והם נשמרים בארכיב בענן. במקום לרדוף אחר הלקוחות כדי שיחתמו על המסמכים הדרושים להשלמת העסקה (מכירה, קנייה, טרייד אין, ליסינג, טיפול ברכב, מימון, ביטוח וכו'), אתם שולחים את הטופס המקוון והלקוח חותם עליו מרחוק, בלי לתאם איתו פגישה בעסק או לשלוח לביתו שליח.

ראוי לציין כי מערכת 'חתימה ירוקה' מייעלת את העבודה, מאפשרת לכם להציע שירות לקוחות מתקדם ואיכותי יותר, חוסכת הוצאות ומשאבים ומבטיחה יתרונות על המתחרים. למידע נוסף צרו איתנו קשר עוד היום!