02.07.2022

יצירת חתימה גרפית

שדרוג המוניטין (ולא רק) בעזרת חתימה גרפית

הידעתם כי ניתן לעצב חתימה גרפית ייחודית ומקורית כדי להוסיף אותה לדואר האלקטרוני ולמסמכים אלקטרוניים אחרים? באמצעות יצירת חתימה גרפית גם אתם יכולים לשדרג את המוניטין של העסק באמצעות מיתוג המייל העסקי. כמו כן ניתן להטביע את החתימה הגרפית הייחודית על תמונות כדי לשמור על זכויות יוצרים ולהוסיף אותה במסמכים שונים. מהי בדיוק חתימה גרפית? מהם השימושים העיקריים בחתימה מסוג זה? אילו כלים יש ליצירת החתימה הגרפית? המומחים של 'חתימה ירוקה' הכינו עבורנו מדריך בנושא.

 

מהי חתימה גרפית?

עצמאים, פרילנסרים, חברות, ארגונים ומנהלים, כל אלו ועוד חותמים מדי יום על הרבה מסמכים ושולחים מסמכים אלקטרוניים רבים. מקובל לחתום על המיילים והמסמכים הנשלחים ללקוחות, לספקים ולגורמים נוספים, לכן, באמצעות יצירת חתימה גרפית ניתן להוסיף את הקובץ הגרפי השמור במחשב ולצרף אותו למסמך האלקטרוני. החתימה הגרפית חוסכת זמן, מייעלת את העבודה ומסייעת מבחינת מיתוג העסק.

למעשה זו חתימה ממוחשבת המחליפה את הצורך בחתימה ידנית רגילה על המסמכים השונים. את החתימה הממוחשבת ניתן ליצור בכמה דרכים ובאמצעות כלים שונים, והתוכנה המתקדמת של 'חתימה ירוקה' מציעה בדיוק את השירות הזה.

 

שימוש בחתימה גרפית – למי זה מתאים?

כדאי לדעת כי שימוש בחתימה גרפית מתאים לרוב בעלי העסקים, לרבות רואי חשבון, מתווכים, יועצים, עורכי דין, סוכני ביטוח ועוד. החתימה הממוחשבת מייתרת את הצורך בחתימה הידנית, היא מייעלת את העבודה בעסק, חוסכת הרבה מאוד זמן והיא הופכת את העסק לירוק מאחר ואין צורך להדפיס כמויות של מסמכים על מנת לחתום עליהם או כדי להחתים לקוחות וספקים.

החתימה הגרפית מתאימה לכולם, לעצמאים ולשכירים, וכיום היא נפוצה מאוד ונעשית בשימוש נרחב. לא מעט עסקים צריכים להחתים לקוחות או ספקים מרחוק ובאמצעות שליחת מסמך מקוון במערכת של 'חתימה ירוקה' הלקוחות יכולים להוסיף את החתימה הממוחשבת שלהם במקום הנדרש.

 

למה משמשת חתימה גרפית?

לחתימה הגרפית יש מגוון שימושים, השימושים העיקרים בחתימה הממוחשבת השמורה במחשב כקובץ גרפי  הם:

  • הוספה של חתימה על תמונות כדי לשמור על זכויות יוצרים.
  • הוספת החתימה הממוחשבת והגרפית למיילים (חותמת למייל) הנשלחים ללקוחות, לספקים, לרשויות וכו'.
  • החתמת לקוחות מרחוק על מסמכים שונים כמו חוזה, עסקה ועוד.
  • הוספת חתימה למסמכים המופקים ממערכת הנהלת חשבונות או תוכנה להפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות.

 

כלים נפוצים

חותמת למיילים

אחד השימושים המרכזיים בחתימה הגרפית הוא כחותמת למייל של בית העסק. במקום סיומת סטנדרטית לכל המיילים הנשלחים מתיבת הדואר של בית העסק ניתן לעצב בקלות חותמת מקורית לעצמאי או לעסק שלו, עם חתימה גרפית, לוגו ופרטים נוספים. כל מייל שנשלח כולל את החתימה הגרפית וכך משפרים את המוניטין ומחזקים את מיתוג העסק.

חתימה על מסמכים באופן דיגיטלי

כאשר מדברים על שימוש בחתימה גרפית, ללא ספק זהו אחד השימושים העיקריים בחתימה הממוחשבת. ניתן להחתים לקוחות מרחוק באמצעות מערכת ייעודית כמו 'חתימה ירוקה' ולאחר שהלקוח חותם על המסמך במקומות הנדרשים מוסיפים את החתימה של בעל העסק ומתעדים את המסמך.

יצירת מסמכים חדשים

ניתן להגדיר מסמכים חדשים המנופקים באמצעות המחשב עם חתימה מקורית וגרפית, כך בכל מסמך חדש החתימה הגרפית מתווספת באופן אוטומטי – חוסכים זמן עבודה יקר, מייעלים את העבודה ומשפרים את המיתוג של העסק.

לסיכום, יצירת חתימה גרפית אורכת דקות ספורות, זהו כלי יעיל ושימושי לכל עצמאי ולכל מנהל. למידע נוסף בנושא הנכם מוזמנים ליצור קשר איתנו ואנו נסייע לכם.