31.08.2022

יצירת טופס אינטראקטיבי

איך יוצרים טופס אינטראקטיבי ולמי זה מועיל?

מה זה טופס אינטראקטיבי ולמי זה מתאים? מה היתרונות של טפסים אינטראקטיביים וחכמים? למה גם אתם חייבים להצטרף למערכת 'חתימה ירוקה'? 

אם עד היום העובדים בארגון שלכם נאלצו להכין מסמך או טופס חדש, להדפיס אותו, להעבירו לחתימה, לרדוף אחר הנמען כדי לקבל את המסמך חתום ורק אז לתייק ולשייך אותו – כיום באמצעות יצירת טופס אינטראקטיבי מבצעים את כל הפעולות במערכת אחת. ניתן לשלוח מסמכים וטפסים להחתמה מרחוק, במהירות, ללא הדפסות ובאופן חוקי ומאובטח עם חתימה אלקטרונית ירוקה!

 

טופס אינטראקטיבי – הגדרה

בכל העסקים והארגונים משתמשים במסמכים ובטפסים מסוגים שונים. במשרד ממוצע יש ערימות של ניירות ומסמכים המתויקים בקלסרים ועוד מגוון מסמכים וטפסים ייעודיים השמורים במחשב אשר משמשים לעבודה השוטפת. עד היום, כדי להחתים לקוח על מסמך חשוב, נציג הארגון ערך מסמך במחשב, הדפיס אותו והחל במרדף אחר הלקוח כדי להחתימו.

המחוקק הישראלי אישר את חוק חתימה אלקטרונית בשנת 2001 וכך החלה מהפכה של ממש בתחום המסמכים והטפסים המקוונים. כתוצאה ממשבר הקורונה המגזר העסקי נאלץ לאתר פתרונות מתקדמים טכנולוגית לשליחת טפסים לחתימה מרחוק, באופן חוקי. טופס אינטראקטיבי הוא הפתרון לבעיות אלו, ההגדרה היא מסמך מקוון (דיגיטלי) הכולל שדות למילוי על ידי הנמען מרחוק, בדרך כלל מסמך PDF, עם אפשרות להוספת חתימה דיגיטלית.

יצירת טופס אינטראקטיבי מאפשרת לעסק להתאים את המסמכים והטפסים הדיגיטליים באופן מושלם ובהתאמה לצורכי הארגון ושיטת העבודה, הטופס האינטראקטיבי הוא כלי אוטומציה לכל דבר המיועד לייעול העבודה והתהליכים העסקיים בחברות, מוסדות וארגונים, ובנוסף זהו פתרון ירוק וחוקי, והמערכת באמצעותה יוצרים את הטפסים מתממשקת למערכות ERP, CRM ומערכות נוספות הנמצאות בשימוש שוטף בעסקים ובארגונים.

 

מי משתמש בטפסים אינטראקטיביים?

כל עסק, ארגון או חברה, לרבות מוסדות וחברות ציבוריות, העובדים עם מסמכים וטפסים, וכל הארגונים והעסקים המשתמשים בתוכנות CRM, ERP ומערכות נוספות, יכולים להשתמש במערכת יצירת טפסים אינטראקטיביים וליהנות משלל יתרונות חשובים ומשמעותיים.

ברוב העסקים והארגונים עובדים עם מסמכים וטפסים, לכן מערכת להפקת טופס אינטראקטיבי מתאימה להם. כך לדוגמה, הטפסים האינטראקטיביים נמצאים בשימוש נרחב בחברות התקשורת, משרדים של עורכי דין ורואי חשבון, רשתות קמעונאיות, רשתות שיווק, חברות יבוא או יצוא המנהלות מחסנים לוגיסטיים ומרלו"גים, חברות הייטק, מוסדות חינוך, מרפאות ומרכזי רפואה, קליניקות פרטיות, עסקים קטנים ובינוניים, חברות המספקות שירותים כמו חברות הגז ועוד.

 

הכירו את היתרונות הרבים בטפסים אינטראקטיביים

  • יצירת טפסים מקוונים ואינטראקטיביים חוסכת זמן וכסף לארגון וללקוחות.
  • הטופס האינטראקטיבי הוא טופס חכם ומקוון המגיע ישירות ללקוח, לספק או לנמען בתוך הארגון.
  • טופס אינטראקטיבי מגביר את היענות הלקוחות/משתמשים למילוי הטופס.
  • פתרון חוקי ונגיש המתאים לאנשים עם מוגבלות.
  • הימנעות מטעויות אנוש (כלי אוטומציה).
  • טופס חכם המותאם לצורכי העסק או הארגון.
  • אבטחת מידע גבוהה ושמירה על נתונים ופרטיות המשתמשים.
  • יצירת חתימה דיגיטלית על טפסים אינטראקטיביים.
  • מעקב ובקרה אחר ניהול המסמכים והטפסים.
  • קיצור משך הזמן הנדרש לטיפול בלקוח – ייעול תהליכים.

 

עבור מי מוצע שירות יצירת טופס אינטראקטיבי?

שירות יצירת טופס אינטראקטיבי מוצע עבור כל העסקים הקטנים והבינוניים, חברות וארגונים, כמו גם מוסדות ציבור. השירות מייעל את תהליכי העבודה בחברה, מאפשר גישה משותפת למסמכים ומבטיח אינטראקציה מהירה, נוחה ויעילה עם הלקוחות והספקים.

 

מה אנחנו מציעים?

אנחנו, במערכת 'חתימה ירוקה', מציעים פתרונות מתקדמים ומותאמים אישית לצורכי העסק שלך. בעזרת המערכת המתקדמת שלנו ניתן לשלוח מסמכים וטפסים דיגיטליים מסוגים שונים, כולל מסמכים וטפסים אינטראקטיביים, ללקוח יחיד או לקבוצה של אנשי קשר, יש אפשרות לסבב חתימות מהיר, והמערכת מתממשקת עם מערכות קיימות בארגון שלך כמו ERP ו-CRM.

הצטרף עכשיו למערכת 'חתימה ירוקה' ותיהנה משיפור בתוצאות העסקיות ומיתרונות רבים נוספים!