28.06.2023

מערכת חתימה ירוקה לעורכי דין

חתימה ירוקה לעורכי דין - כל הכלים במקום אחד

עורכי דין עובדים עם מסמכים, תצהירים וחוזים משפטיים שונים, הם נדרשים לעבודות כתיבה ועריכת חוזים ומסמכים משפטיים מסוגים שונים, ובהתאם לדרישות החוק הלקוחות נדרשים לחתום על המסמכים. כל עורכי הדין מתמודדים עם כמויות עצומות של מסמכים וכדי לייעל את העבודה ולשפר את השירות ללקוחות המשרד מומלץ להשתמש במערכת חתימה ירוקה לעורכי דין. 

המערכת הייעודית פותחה בהתאמה לצרכים של עורכי הדין והיא נועדה לסייע להם בעבודתם השוטפת, לייעל את תהליכי העבודה, לחסוך כסף וזמן ויש יתרונות נוספים. המערכת המתקדמת כוללת כלי אוטומציה, ניתן להקים טפסים מקוונים בקלות, לעבוד עם מסמכי PDF ועוד.

 

כלי עבודה הכרחי לכל עורכי הדין

מערכת "חתימה ירוקה" לעורכי דין פותחה ככלי עזר מתקדם טכנולוגית המאפשר לעורך דין לבצע את עבודתו השוטפת במהירות, ביעילות ובקלות. המערכת מסייעת לעורכי דין להקים טפסים ומסמכים משפטיים מקוונים, להפוך מסמכים בוורד לטפסים דיגיטליים, לקבל את הטפסים בחזרה מהלקוחות ללא עיכובים מיותרים וללא צורך להטריח את הלקוח למשרד כדי לחתום על מסמך או חוזה חשוב. העבודה עם המערכת החדשנית מאפשרת לעורכי הדין להתפנות לנושאי הליבה בעבודתם השוטפת ולעסוק בסוגיות המשפטיות בלבד.

 

טפסים מקוונים בהתאמה מושלמת לתהליכי העבודה של עורכי דין

עורכי דין מתמחים בתחומים משפטיים שונים כמו פלילים, צוואות וירושות, דיני משפחה, משפט מסחרי, מקרקעין וכיוצא בזה. בכל תחום משפטי יש מסמכים משפטיים ייעודיים, ובמהלך העבודה השוטפת עורך הדין נדרש לערוך חוזים, הסכמים ומסמכים אחרים כמו ייפוי כוח, תצהיר, דיווח וכיוצא בזה.

בחוק החוזים משנת 2001 נקבעו הכללים והתקנות לשימוש בטפסים המקוונים המכילים חתימה דיגיטלית מאובטחת ובעלת הצפנה, בהתאם לכללים שנקבעו בחוק. המעבר לטפסים המקוונים חוסך כסף, זמן ומשאבים, מונע טעויות אנוש במילוי המסמך, מייתר את הצורך בהדפסות ובניירת שיש לתייק בקלסרים, וניתן לשמור על המסמכים החתומים בארכיב ממוחשב בענן.

ראוי לציין כי מערכת חתימה ירוקה עומדת בכל הדרישות של חתימה דיגיטלית מאובטחת, המערכת מאושרת על ידי רשות המיסים, וניתן באמצעותה להקים ולעבוד עם טפסים ומסמכים מקוונים כגון:

  • ייפוי כוח – הרשאה למיופה הכוח (לדוגמה עורך דין) לפעול בשמו על הלקוח (מייפה הכוח) כלפי צד שלישי. חשוב לדעת כי יש סוגים שונים של מסמכי ייפוי כוח, אלו מסמכים חשובים הנדרשים בפעולות משפטיות מגוונות.
  • חוזים ומסמכים משפטיים – המערכת מאפשרת הקמת חוזים ומסמכים משפטיים מקוונים, לרבות אפשרות להמיר מסמכי DOC או PDF לטפסים מקוונים. ניתן לשלוח את החוזה או המסמך המשפטי ללקוח ישירות למייל או לנייד.
  • טפסים מקוונים – במסגרת הליווי המשפטי הלקוחות נדרשים לחתום על טפסים שונים. בעזרת המערכת מקימים טפסים מקוונים עליהם ניתן לחתום בקלות ומרחוק, ללא צורך לרדוף אחרי הלקוחות, לשלוח מסמכים באמצעות שירות שליחים או להדפיס את המסמך ולשלוח אותו בדואר או בפקס.

 

מה היתרונות?

מערכת "חתימה ירוקה" לעורכי דין מבטיחה את היתרונות הבאים:

  • חיסכון בהוצאות המשרד (חיסכון בכסף).
  • חיסכון משמעותי בזמן עבודה וכוח אדם.
  • ארכיון ממוחשב בענן.
  • אבטחת מידע ברמה גבוהה.
  • חיסכון בנייר, דיו וטונרים.
  • אפשרות לסבב חתימות מהיר.
  • המערכת מונעת טעויות אנוש.
  • שיפור וייעול תהליכי העבודה במשרד עורכי דין.
  • ממשק נוח וידידותי למשתמש (עורך דין, מזכירה, מתמחה במשרד וכו').
  • שליפה מהירה של המסמכים והחוזים החתומים מתוך הארכיון הממוחשב.
  • תדמית של משרד עורכי דין ירוק השומר על הסביבה.

לסיכום, מומלץ לעורכי דין להתנסות במערכת "חתימה ירוקה" כדי להבין את היתרונות ועל מנת לשפר ביצועים, לייעל את העבודה ולשפר את השירות ללקוחות המשרד.