23.07.2021

מערכת טפסים לחתימה אונליין

מערכת טפסים לחתימה אונליין של חתימה ירוקה מתאימה לכל העסקים והארגונים, המערכת חוסכת זמן וכסף ומייעלת את העבודה. חתימה ירוקה היא מערכת מתקדמת מבחינה טכנולוגית המבטיחה ללקוחות הרבים יחסי עלות תועלת גבוהים מאוד, המערכת חוסכת עלויות, מייעלת את העבודה, משפרת את השירות ללקוחות ותורמת גם לשמירה על הסביבה.

כדאי לדעת כי מערכת טפסים חתימה ירוקה של חתימה ירוקה מהווה חלק מקבוצת ניהול חשבונות ישיר בע"מ, הקבוצה מפעילה את מערכת החשבוניות המובילה Invoice4U. אם ברצונכם לייעל את העבודה בעסק או בארגון שלכם – הצטרפו עוד היום למערכת המתקדמת של חתימה ירוקה ותיהנו מיתרונות רבים ומבידול מהמתחרים.

מערכת טפסים לחתימה אונליין

איך לבחור נכון מערכת טפסים מקוונת?

מערכת להחתמת לקוחות על מסמכים מרחוק ובאופן מקוון נחוצה לרוב העסקים והארגונים במשק. יש מגוון מערכות המוצעות בשוק לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. לאחר שהבנתם מדוע גם העסק שלכם חייב מערכת מתקדמת ומאובטחת לשליחת מסמכים לחתימה מרחוק כדאי לדעת מהם הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת התוכנה ומה חשוב שיהיה במערכת:

נוחות והפעלה פשוטה

מומלץ להתנסות עם המערכת כדי לבדוק האם היא נוחה עבורכם ועבור העובדים בעסק, כדאי להתמקד רק במערכת נוחה ופשוטה להפעלה עם ממשקים ידידותיים למשתמש ותמיכה טכנית זמינה.

התאמה לעסק

עליכם לבדוק מראש האם המערכת מתאימה לצרכים הייחודיים ולסגנון העבודה שלכם. המערכת נועדה לחסוך זמן ועלויות, לייעל את העבודה ולשפר שירות ללקוחות, לכן עליכם לבחור מערכת טפסים המתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

סוגי מסמכים

חשוב לבדוק לפני רכישת המנוי מהם סוגי המסמכים שהמערכת תומכת בהם. מומלץ לבחור רק מערכת התומכת בפורמט PDF ו-JPEG.

פתרונות למניעת התכחשות לחתימה

המערכת חייבת לספק לכם כלים טכנולוגיים מתקדמים למניעת תופעות כמו התכחשות של לקוחות שחתמו על מסמך מקוון מרחוק, הפתרונות המומלצים הם הוספת סרטון המציג את הלקוח חותם על המסמך, הוספת צילום תעודת זהות ופתרונות נוספים.

אינטגרציה למערכות נוספות בארגון

כדי לעבוד בנוחות וביעילות יש לוודא כי המערכת מתממשקת בקלות למערכות מחשוב נוספות הקיימות בארגון, בעיקר מערכת ERP ומערכת CRM לניהול קשרי לקוחות. אינטגרציה למערכות אחרות מקלה על העבודה ומאפשרת בחירה מהירה של אנשי קשר ושליחת המסמכים למייל או לנייד שלהם.

ארכיון

כדאי לבחור רק מערכת הכוללת ארכיון ממוחשב בענן, כך תוכלו לשמור את כל המסמכים החתומים, לשלוף את המסמך החתום בקלות ובמהירות ועוד.

מחיר משתלם

בחירת מערכת לבניית ולהחתמת טפסים מושפעת גם מעלויות המנוי וההצטרפות לשירות. במערכת חתימה ירוקה יש 4 מסלולים לבחירה, החל ממסלול בסיסי המתאים בעיקר לעסקים קטנים וכולל אפשרות לשליחת עד 10 מסמכים מקוונים בחודש ועד מסלול לארגונים גדולים ולתאגידים.

 

מהם היתרונות של מעבר לטפסים דיגיטליים לחתימה מרחוק?

מערכת טפסים מקוונים של חתימה ירוקה מבטיחה יתרונות רבים ומשמעותיים לעסק או לארגון שלכם. היתרונות העיקריים של המערכת הם:

  • חיסכון משמעותי בעלויות, אין צורך להדפיס ולשלוח מסמכים להחתמה ידנית באמצעות שליח, דואר או לתאם פגישה עם הלקוח.
  • בנייה קלה ומהירה של מסמכים להחתמה מרחוק. 
  • עלות חודשית משתלמת.
  • ייעול העבודה בעסק וחיסכון בזמן עבודה.
  • מיתוג של עסק ירוק השומר על הסביבה.
  • שיפור השירות ללקוחות.
  • תמיכה במסמכים מפורמטים שונים.
  • ממשקים ידידותיים למשתמש.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.