תיקיות למסמכים
מעכשיו ניתן לעבוד בצורה מסודרת עם סידור מסמכים בתיקיות לפי נושאים שאתם בוחרים, למשל לפי תיק לקוח, תחום פעילות או תקופת זמן וכו'. כך תסדרו את המסמכים שלכם בתיקיות:
לחצו על 'מסמכים' וכעת יפתח עוד תפריט
בתפריט השני לחצו על 'תיקיות'
כאן תוכלו לראות את כל התיקיות הקיימות ולהקים תיקיות חדשות
ניתן להעביר מסמכים בין תיקייה לתיקייה באמצעות גרירה עם העכבר ושיחרור בתיקיה הרצויה
פיצ'ר התיקיות מאפשר לכם לסדר את המסמכים באיזה סדר שתרצו ולפי אילו נושאים שתרצו.
כמו כן ניתן גם לשנות, להוסיף ולהסיר תיקיות בכל זמן וללא הגבלה.