יצירת טופס מקוון ע"י תבנית

כדי לחסוך את זמן העבודה היקר שלכם, המערכת של 'חתימה ירוקה' מאפשרת יצירת מסמך קבוע – תבנית.
כך לא תצטרכו לבנות ולהגדיר את אותו מסמך יותר מפעם אחת פעם אחת ותוכלו לשלוח אותו פעם אחר פעם ללא הגבלה.
אם ישנה טעות או עדכון בתבנית, ניתן לעדכן אותה ללא הצורך לבנות אותה מחדש.

יצירת טופס מקוון על ידי

תבניות במערכת חתימה ירוקה נועדו להקל על המשתמשים, הן מסייעות גם לנמענים הנדרשים לחתום מרחוק על מסמכים ששולחים להם לחתימה מרחוק. בכל עסק או ארגון יש מסמכים ממוחשבים הנמצאים בשימוש תדיר, אלו מסמכים דיגיטליים הקיימים כבר במערכת ושמורים בה, לכן לא צריך לערוך את המסמך בכל פעם מחדש כדי לשלוח אותו לאנשי הקשר. באמצעות בניית טופס מקוון מתבנית חוסכים זמן עבודה, מייעלים את העבודה בארגון ומשפרים את השירות.

לאחר שביצעתם את כל השלבים שהצגנו בפניכם לצורך יצירת טופס מקוון ע"י תבנית, חשוב לשמור את התבנית במערכת, בדיוק כמו ששומרים מסמכים רגילים לחתימה דיגיטלית מרחוק. עם זאת, יש להקפיד על שמירת המסמך כתבנית באמצעות לחיצה על שמור את מיקום החתימות לתבנית.

עבור מי מותאם שירות יצירת טופס מקוון?

שירות בניית טופס מקוון הוא פתרון נוח, חכם ואיכותי המתאים לרוב העסקים, לרבות עסקים קטנים ובינוניים, מוסדות שונים וארגונים גדולים. בעזרת בניית ועריכת טופס מקוון ודיגיטלי חוסכים הרבה מאוד זמן ומשאבים, נמנעים מטעויות אנוש בעריכת מסמכים ממוחשבים חשובים, מאפשרים לעובדים ולמנהלי הארגון להתמקד בנושאי הליבה, ובקליק מהיר אפשר לשלוח מסמכים מקוונים לחתימה מרחוק.

ראוי לציין כי שירות יצירת טופס מקוון החל להיות פופולרי ומבוקש מאוד במגזר העסקי לאור התפשטות נגיף הקורונה בעולם ובמדינת ישראל. המגזר העסקי חווה טלטלה של ממש ונאלץ לשנות את נהלי העבודה וצורת המסחר, הקניות וגביית התשלומים מהלקוחות. המעבר המהיר לעבודה מרחוק חייב את העצמאים ובעלי העסקים והחברות לאמץ פתרונות טכנולוגיים חדישים ומתקדמים יותר, בין הפתרונות החשובים והיעילים ניתן למצוא גם את מערכת חתימה ירוקה באמצעותה ניתן לבצע בניית טופס מקוון בקלות, במהירות, בנוחות ובעלויות זולות ומשתלמות לכל כיס.

לכן, שירות בניית טופס מקוון מתאים למאות אלפי עסקים בכל תחומי הפעילות העסקית, הפתרון מתאים לכל המגזרים ומאפשר החתמה פשוטה ובטוחה על טפסים ומגוון מסמכים ממוחשבים ודיגיטליים מסוגים שונים.

בין היתר, שירות יצירת טופס מקוון מתאים למשרדי רואי חשבון, עורכי דין, מנהלי חשבונות, יועצי מס, מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות פרטיות, מוסדות חינוך לכל הגילים ובכל התחומים, משרדים המרבים להשתמש בטפסים חתומים, עסקים קטנים ובינוניים ועוד. חשוב לזכור כי המערכת מאפשרת לבנות ולשלוח מסמכים דיגיטליים לחתימה מרחוק ולשליחת דרישת תשלום עם אפשרות לתשלום באמצעות כרטיסי האשראי, לכן הטפסים המקוונים מתאימים למעשה לכל העסקים.

בנוסף, המערכת מאפשרת לבנות ולשלוח טופס 101 לעובדי הארגון, חוזים והסכמי עבודה, ומגוון מסמכים ממוחשבים נוספים. המערכת עומדת בדרישות ובהוראות חוק חתימה אלקטרונית, ומומלץ לכל העסקים והארגונים לרכוש מנוי חודשי ולהתנסות במערכת המתקדמת כדי להיווכח ביתרונותיה הרבים והמשמעותיים.

איך יודעים שבונים טופס נכון?

כאשר בונים טופס מקוון חדש ניתן להשתמש בתבנית מוכנה כדי לחסוך זמן ומשאבים. אחר טעינת המסמך השמור במערכת ולפני שליחתו לחתימה מרחוק יש להוסיף שדות בהם הנמען נדרש למלא פרטים, וכמובן אין לשכוח להוסיף את שדה החתימה, בדרך כלל בסוף המסמך. לאחר מיקום השדות בטופס ושמירה המסמך כתבנית במערכת אפשר לשלוח את המסמך הדיגיטלי לאיש קשר יחיד או לקבוצה של אנשי קשר, בקליק מהיר.

תהליך שליחת תבנית לחתימה מרחוק

לאחר יצירת טופס מקוון במערכת חתימה ירוקה ושמירתו כתבנית, ניתן לשלוח את התבנית לנמענים. תהליך שליחת תבנית לרשימת אנשי הקשר מעט שונה מהתהליך הרגיל לשליחת טופס מקוון לחתימה מרחוק, וההבדל הוא שיש לטעון את התבנית השמורה במערכת, לערוך את הטופס בהתאם לצורך ולשלוח משם את התבנית לאנשי הקשר.